Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kahvi on kielletty Vähähiilarisella dieetillä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Luin että suurin osa karpeista kuitenkin juo tavallista kahvia, vaikka se on kiellettyjen listalla. Miksi atkins esim. kieltää kahvin?

Kommentit (5)

Vierailija

tai siis saa aikaan insuliinipiikin ja siinä nimenomaan kofeiini tekee sen. Eli jos haluaa olla tarkka niin käyttää sitten kofeiinitonta kahvia. Sen vuoksi se on kiellettyjen listalla. Mutta minulla kyllä kuuluu kahvi ja leipäjuusto vakiokamaan.

Vierailija

Ite oon kyllä juonut kahvia ihan koko ajan, sekä laihduttaessa että ylläpidolla, eikä mulla ollut siitä mitään haittaa.

Tai sitten se on " kielletty" siksi, että se tuo mukanaan ehkä sitä herkuttelun tarvetta.. Ja tietty jos kahvia haluu lantrata jollain, niin kunnon kerma on sitten se paras vaihtoehto!

Vierailija

Mulla kyllä on niin kauheat vieroitus oireet jos en saa kahvia että en pysty olemaan. en pääse aamulla käyntiin ja päätä alkaa särkeä. Mutta jos jostain löytäisin kofeiinitonta kahvia niin voisin pikkuhiljaa totutella.

Vierailija

Mutta kafeiiniin reagointi on yksilollista. Jos paino jumittaa, niin kannattaa kokeilla viikko tai pari josko valttaminen auttaisi.

Uusimmat

Suosituimmat