Ottaisitko sinä kaverisi vauvan yökylään jos

Vierailija

hän olisi todella uupunut yövalvomisista? Tai entä jos hänellä vipattaisi menojalka ja baariin pitäisi päästä?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.

Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.

Vierailija:

Lainaus:

, voi vittu miltä sä kuulostat.

sillä itsekkin alkoholistiperheenlapsena otan ystäväni, sukulaiseni lapset yökylään vanhempien baarireissun vuoksi. Ja laitan omanikin hoitoon omien baarireissujen vuoksi. Olet tekopyhä....

Vierailija

Mutta uupumistapauksessa harkitsisin kyllä vakavasti. vaikka se tietäisi meille huonoja yöunia, mutta parempi niin kuin että tää kaveri tekisi itselleen tai vauvalle jotain kamalaa...

Vierailija

Vierailija:

[quote]

Minä olen katkaissut monen sukupolven alkoholistiketjun eikä edes hävetä yhtään. Ja terapian ja vertaistuen ansiosta olen oppinut asettamaan rajani ja sanomaan EI. Voisin pahoin jos joutuisin palauttamaan vauvan krapulaiselle äidille. Joten en ota yöhoitoon kaljalle menevien ystävien vauvoja / lapsia. Piste.

Ja olen täysin tietoinen, että juova äiti on normi ja raitis epänormaali. Mutta ole mielelläni erilainen äiti.

Vierailija

Jos menojalka vipattaisi niin silloin tällöin. Erikoistapauksissa. En itse jaksaisi säännöllisesti.

Ja tarkennuksena mulle erikoistapaus tarkoittaa kerran kaks vuodessa.

Esim valmistumisjuhlat tai aikuisten hääjuhlat yms.

Vierailija

Mukavaa olisi saada vauva halittavaksi ja nuuskittavaksi ja ihailtavaksi, ja itkuakin jaksaa, kun ei ole pientä itkijää omasta takaa. Jos kaveri olisi koko ajan baareissa niin ihmettelisin kyllä, mutta varmaankin silti ottaisin vauvan.

Vierailija

ei koskaan väsymyksen takia kylläkään vaan nimenomaan baarireissujen. ehkäpä me äidit jotka käydään välillä baarissa ei niin uuvutakaan kun ei nipoteta turhista ;-)

Vierailija

Ei minultakaan kaverit tule kyselemään juurikaan, kuin hätätapauksissa, enkä itsekään kysele juuri hoitoapua kavereilta. Ei se sitä tarkoita, ettenkö ottaisi vauvaa, jos kaveri pyytäisi.

Lainaus:

Oikeassa elämässä en tunne yhtään tapausta, että kaveri olisi hoitanut toisen lasta yökyläilyn verran. Aina ne hoitajat on löytyneet mummoista tai sisaruksista. En todellakaan oleta, että kaverini hoitaisivat minun lapsiani enkä kyllä olisi ihan heti ottamassa heidänkään lapsia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat