Sanokaa nyt suoraan, enkö olekin jo liian vanha äidiksi, kun olen 28-vuotias?

Vierailija

Eikä ole provo. Olen kuullut, lukenut täältä, lehdistä ja kaikista mahdollisista lääkärilehdistä yms. että paras ikä saada lapsi on alle parikymppisenä (fyysisesti) ja henkisesti paras ikä olis varmaan 25-vuoden hujakoilla. Mä ihan oikeasti pelkään, että oon liian vanha jo nyt, ja kello käy koko ajan.. vieläkö voi odottaa vai pitäiskö jo antaa palaa?! Mies löytyy, ei tosin olla vielä ees kihloissa.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Itse olen 23v, ja vaikkakin hirvittävässä vauvakuumeessa (ja siksi täällä palstalla pyörin), niin ollaan suunniteltu lapsia tehtäväksi vasta kun täytän 27. Sitähän emme voi tietää, saammeko niitä lapsia koskaan, mutta joka tapauksessa vielä ei ole hyvä aika lapsille.

Vierailija

vammainen lapsi, ja vaikket saisikaan, et jaksa hoitaa vauvaa, koska vanhuuden krempat vie kaikki voimasi. lisäksi aiheutat lapsellesi traumoja koulussa, koska hänellä on niin vanhat vanhemmat. parempi jättää lapsi tekemättä, koska siitä tulee joko vammainen tai traumaattinen - pahimmassa tapauksessa molempia.

--- NOT!!! ---

jumankauta täällä kysellään välillä tyhmiä...

Vierailija

Itse olisin 28-vuotiaana ollut liian nuori, sillä aikuistuin vasta kolmekymppisenä.

t. 31-vuotiaana esikoisen saanut, osaansa tyytyväinen

Vierailija

Tunnen muutaman yli 40-vuotiaana esikoisen saaneen, ja ihan normaaleja ja tyytyväisiä ovat. Itse huomasin toisen lapsemme kanssa että olen paljon väsyneempi kuin ensimmäisen, johtuiko sitten iästä, fyysisestä kunnosta vai ihanasta uhmaikäisestä esikoisesta, tiedä häntä.

Useimmat vauvat eivät valvota kaikkia öitä ja kokonaan. Jos sattuu " vaativampi" vauva, sitä voi ihan kaksikymppinenkin väsyä ja palaa loppuun. Tuskin kukaan niin rupsahtanut on hedelmällissessä iässä, ettei jaksaisi normaalisti lasta hoitaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat