Pitäisikö mun tehdä Nennat?

Vierailija

Olen oikeasti ollut ihan kuin Nenna... Yhtäkkiä mulle on alkanut tosissaan riittää tämä ja olen miettinyt olisiko lapselle parempi elää pelkästään isänsä kanssa. Mitä tämmöisestä hysteerisestä ämmästä on sille hyötyä?

Tein kokeen tänään, en ollut huomaavinani muksua iltapäiväulkoilusta saakka. Se istui ilman tumppuja (heitti mäkeen) kakka housuissa hiekkiksellä ainakin puolitoista tuntia, kunnes itse kyllästyin. Koko loppupäivän olin niin kuin muksua ei olisi ollut olemassakaan, en katsonut silmiin, menin aina pois kun lapsi tuli lähistölle, en puhunut sille mitään. Mies tuli kotiin, lapsi ei olisi voinut vähempää välittää mun mökötyksestä. Voisin nähtävästi aivan hyvin hävitä, lapsi ei taida tarvita mua yhtikäs mihinkään. Nyt jotenkin niin väsyttää ja masentaa kaikki, ettei ehkä edes lapsesta eroaminen repisi sydäntä täydellisesti rinnasta.

Nenna lähti uraa luomaan Ranskaan ja sai isot aploodit tälläkin palstalla... Mihin minä menisin? Mitä tekisin? Ideoita...?

Kommentit (4)

Vierailija

Tiedäthän sä itsekin, että kaiken arvon tajuaa usein vasta kun on sen menettämäisillään. Ei sua tai sun uhrauksiasi osata täysin arvostaa, kun ne on päivittäin ja koko ajan saatavilla. Pätee sekä mieheen että lapsiin.

Kyllä mullakin on silloin tällöin tuollainen olo, vanha klisee " Kiittämättömyys on maailman palkka" , pukee sanoiksi mun tunteitani. Tekee niin tai näin aina tekee väärin päin.

Vaikka kakkosen kommentti oli typerä, kyllä tuossa töihin menossa on silti järkeäkin. Siinä ainakin itse tuntisit itsesi merkityksellisemmäksi kuin uhmaikäisten kakaroiden kiukunkohteena. Vaikka kyllä sinä silti tärkeimmilläsi olet lapsellesi, osaapa hän näyttää sitä tai ei.

Voimia ja iloa=)

Vierailija

Jos kotiäiti, niin mene hyvä ihminen töihin tai opiskelemaan ja laita lapsi hoitoon, niin saat vähän ryhtiä elämääsi.

Kauheaa, miten kohtelet lastasi!

Vierailija

mutta älä nyt noin käyttäydy lapsellesi. Ei lapsen tehtävä ole osoittaa rakkauttaan vanhemmilleen - ei ollenkaan. Ja toisaalta äkäily on kyllä rakkauden osoittamista, aika harva sitä meillä ainakaan osakseen saa, muuta kuin äiti ja isä...

vaikka onan välinpitämättömyydessä pointtinsa, mutta ei ihan kokopäiväisenä - oliko siitä edes kyse?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat