Ärsyttää kun pitää taas ostaa juhlavaatteita ja maha pömpöttää ja lanteilla on pahkurat!

Vierailija

Olen kokeillut kaikkia entisiä juhlavaatteita ja ällöttää kun mikään niistä ei istu mun päälle!!! =/ Raskauden jäljiltä on mahassa pömppöä ja lanteilla kamalat pahkurat ts. jenkkakahvat!

Anoppi oli kylässä ja näytin hänelle yhtä mekkoa minkä meinasin laittaa... noh, anoppi pyysi laittamaan mekon päälle että näkee kunnolla millainen se on ja sanoi "no, kyllähän tuo kotimekkona menee.."

Mitä tällainen 159cm ja taitaa olla 56kg tällä hetkellä voisi laittaa päälleen ettei näyttäisi aivan tankilta?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla ei ole muuta neuvoa, kuin että mieti ensi tarkkaan mitkä ovat ongelmakohtiasi ja millä tavoin vaatteet yleensä eivät istu. Kirjoitat paperille ja menet kauppoihin niin, että sulla on paljon aikaa! Ja sitten sovitat, sovitat ja sovitat, mietit, miten ongelmat saisi piiloon.

Mä esimerkiksi löysin sellaisen ihanan virkatun pitsitakin, jota on mukava pitää mekkojen päällä. Sopii kesävaatteeksi keveytensä puolesta ja se kivasti peittää muhkurat lanteilla, takapuolessa ja käsivarsissa. Sen avulla voin viimenkin käyttää kaikki ihania mekkoja ja hihattomia toppeja, joita oon ostellu vuosien mittaan kaapin täyteen, mutten ole koskaan kehdannut käyttää :-)

Vierailija

juuri nuo muhkurat lanteilla... nykyisin housut ovat sellaisia lantiomalleja, että jää sitten kamalat löllöt siihen päälle!

mun tekisi kauheasti mieli ostaa sellainen olkaimeton alaspäin reilusti levenevä mekko ja siihen joku yläosa.

pitää lähteä sovittelemaan joku päivä!

juu, ihmettelin itsekin tuota anopin kommenttia... on yleensä tosi mukava, mutta joskus töksäyttelee mielipiteitään todella ikävästi. kommentista närkästyneenä laitoin juuri kyseisen uuden mekon huutikseen myyntiin. =D

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat