Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!Rv 18+3 ja kohdunkaula lyhentynyt sentillä kuukauden aikana

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kävin tänään lääkärillä menkkamaisten särkyjen takia. En tiedä ovatko suppareita, sillä maha ei kovene. Särkyä esiintyy alaselässä ja aivan alamahassa. Lääkäri tarkisti että kohdunsuu kiinni ja kiinteä mutta että kohdunkaulan pituus 2cm, kun se oli noin kk sitten 3cm. Jouduin lepoon, muuta ei voi tehdä. Onko syytä huoleen? Olen aivan paniikissa, sillä takana on kaksi keskenmenoa ja en yksinkertaisesti kestäisi kolmatta. Kokemuksia kiitos!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Esikoista odottaessa mulla kans lyheni kohdunkaula aika reippaasti lyhyessä ajassa rv 20+, jouduin ihan petilepoon.Uhkasivat sairaalalla, jos en kotona osaisi levätä...Oli ihana kesä, halusin ulkoilla, mutta rauhalliset kävelylenkitkin pisti supistelemaan. Joten ei muuta kuin lepoa vaan, ei kannata riskeerata.Itse olin töistä saikulla äitiysloman alkuun saakka ja sinnehän oli pitkä aika...

Vierailija

Ultraus antaa aina pidemmän mitan kuin sormilla tehty tutkimus..

Miulla kävi suunnilleen samalla tavalla kuopuksen kanssa rv 18+ ja menin kauhuissani vielä ultraan kun neuvolalääkäri sai mitaksi enää pari senttiä niin ultrassa mitta olikin yli 4cm..

Ota iisisti ja tsemppiä loppuraskauteen =)

-Anu rv33

Uusimmat

Suosituimmat