Mitä mukaan synnytyssairaalan kassiin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tiedän, että turhauttavan yleinen kysymys, mutta tulipa tässä 39+4 mieleen, että jokohan pitäisi alkaa pakata...

Kommentit (2)

Vierailija

Imetysrintaliivit ja liivinsuojukset! Joissakin sairaaloissa noita saattaa olla, ei varmaankaan useimmissa. Varuilta omia (äitiys)alkkareita, jos osoittautuu mahdottomaksi viihtyä sairaalan pöksyissä.

Jos et halua käyttää sairaalan gigasiteitä, ota omia. Tosin mun mielestä ne gigat oli ihan ok sen isoimman jälkivuodon ajan.

Kamera, filmiä/muistikortti, varaparistot, varakamera, varafilmiä... :)

Kännykkä ja laturi (tosin noita voi olla vaikea pakata kovin paljon etukäteen. :)

Hammasharja ja -tahna, suihkugeeli, kampa, jotain ehostustarviketta jos sairaalassa räpsitään paljon kuvia joissa näkyy äitikin.

Kynä ja lehtiö jos haluat kirjoittaa tuntemuksia muistiin. Voit olla varma että parin päivän päästä et muuten muista mistään mitään.

Jos et halua nukkua pää muovipussin päällä, ota mukaan oma tyyny.

Kotiinpaluuvaatteet itselle ja vauvalle, jos ei mies osaa myöhemmin tuoda. Kannattaa muistaa, ettei se masu ole välttämättä paljonkaan pienentynyt, kun valitsee niitä omia paluuvaatteita. :)

Synnytys on avartava kokemus, hyvää sitä! ;)

Vierailija

Otin ihan liian pienet kun en osannut varautua. Mutta onneksi sairaalasta sai sellaiset " kertakäyttöiset"

Ja itse kaipasin jotain huivia minkä voi laittaa tukkaan. Mä en jaksanut ainakaan panostaa tukanlaittoon siellä ja olis siksi ollut kiva joku helppo ratkaisu millä saa tukan pysymään aisoissa.

Mutta eiköhän noillä edelleisen ohjeilla pärjää!

-sitruuna ja möhkö 22+5-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat