Keksisikö kukaan terkka tai muu kuinka saisin kieroiltua ilmaispapan

Vierailija

toiselle terkalle. Pieni terveyskeskus ja tämä jolle pitäis mennä on mun äitiysneuvolaterkka. Eeeeeeeeeei pysty..... Se on liian tuttu jo! Eihän hyvänpäiväntutuille huvita alapäätään paljastaa. Ja vaikka kuinka on ammattilainen blaa blaa, haluaisitko itse että puolituttu työkaverisi vaikka kävisi alapäätäsi ihmettelemään - oli sitten ammattilainen tai ei. En haluais myöskään loukata terkan tunteita. Äh, pitää kai mennä yksityiselle, mutta kun olen niiin köyhä.

Kommentit (10)

Vierailija

Kuten sanottu, pieni terveyskeskus. Voisko sen ilmaispapan vaikka yhdistää johonkin muuhun? Esim. edelleen vaivaavista peräpukamista voisin keksiä juttua ;).

Vierailija

ei se tee mitää gynegologisia tutkimuksia, mutta papan se ottaa, en tiä muista näytteistä...

Mutta voisitko sinä varata vaikka terkkariin tai labraan sen näytteen oton..?

Muakin ällötti käydä omalla neuvola terkalla ja seuraavaksi aion ajoittaa tuon papan johonkin muuhun gynegologiseen tutkimukseen ettei tarvi terkalle mennä, vaan lääkäri saa sen sit ottaa samalla..

Vierailija

Luulen että ymmärtää jos kuitenkin on kolleega? Itse en ainakaan loukkaantuisi jos kolleega ei halua alapäätään näyttää minulle vaan menee mieluummin jollekin " tuntemattomammalle" .

Keskustele asiasta avoimemmin, luulen että se tuntuu siltä terkaltakin kivemmalta kun että keksi hätäpäissään jonkun ihme selityksen minkä takia meneekin toiselle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat