Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Muistelen että jotain tämänkaltaista oli kun aloin esikoista odottaa... Eli vatsakipuja on ollut eilisestä, aikamoisiakin välillä. Alavatsa on kauttaaltaan kipeä, kouristaa ajoittain. Lämpö koholla 0,5 astetta. Ei flunssaisuutta. Nyt kiertopäivä 25. Kierto on noin 30 pvä. Ovulaation testasin kiertopäivinä 16-17 tikuilla. Kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Meillä esikoinen sai alkunsa clomeilla, mutta itse en nyt muista miltä tuntui=) tai siis nyt on pikkukakkosta yritetty taas clomeilla ja itse olen samassa tilanteessa. Lauantaina bongasin oviksen ja rakasteltiin, eli siitä saakka mulla on ollut vatsa kipeä. =/ Tosin, olen ihan varma, että kohta se alkaa vuotamaan. =( Esikoisen kanssa muistan kun mä viimeseen saakka olin varma, että kohta se vuoto alkaa kun koko aika oli vatsalla menkkamaista kipua, joten toivon, että tämäkin olisi sitä... Voihan tämä olla näin oviksen jälkeen muutakin kipua. Esikoisen kanssa ei ollut näin " raastavaa" juilimista vatsalla. Ja ei näin pian oviksen jälkeen. Meillä onnisti ekan clomikierron jälkeen ekalla kertaa. Plussasin kp 33. Toivotaan että nämä meidän oireet ovat sitä itseensä, raskaudesta johtuvaa=) Niin ja tissien kivusta kanssa tunnistin raskauden oikeestaan ekana.

Vierailija

Heips,

minuakin kiinnostaisi tämä. Nyt kp 22. Ovis oli kp 15. Nyt on alavatsassa useampana päivänä tuntunut " kouristeluja" ja nipistelyä. Tämä on ensimmäinen clomikiertoni joten tuntemukset eivät ole vielä kovin tuttuja. Muut clomistit tuleeko jo viikkoa ennen kuukautisia kuukautiskipumaisia tuntemuksia, vai voisiko tämä olla sitä itseänsä ? :)

Uusimmat

Suosituimmat