Sormustestin ohjeet

Vierailija

Osaisiko kukaan kertoa? Siis ei-raskaana olevalle.

Kommentit (15)

Vierailija

Juuri luin aiheesta, siis homman fysiologisesta puolesta. Vaikka itse ei tiedä sitä tunne, testin tekijä liikuttaa sormusta ja se on fakta.

Vierailija

sukupuolta itse haluaisitte. Siis oikeasti kuvitteleeko joku tuolla systeemillä ENNUSTAVANSA? Koko juttuhan perustuu siihen, että ne liikkeet joita teette lihaksillanne ja itse asiassa koko kropallanne on niin pieniä, ettei ne edes pääse tietoisuuteen asti. Kuvittelette että jokin salaperäinen voima liikuttaa sormusta, kun se itse asiassa olette te itse!

Vierailija

Pujota sormus (sileä, ei saa olla kiviä tms.) hiukseen tai lankaan. Aseta hetkeksi ranteen päälle, sen jälkeen nosta langasta n. pari senttiä ranteen yläpuolelle ja katso mitä tapahtuu. Jos sormus alkaa pyöriä, tarkoittaa se tyttöä, jos tehdä heiluriliikettä, tarkoittaa poikaa.

HUOM! Pidä sormusta ranteen yllä niin kauan, kunnes se on tehnyt kaikki liikkeensä. Sitten tiedät lastesi sukupuolet, määrän ja syntymäjärjestyksen. Testi myös näyttää abortit ja keskenmenot.

Mulle ja miehelle on aina tullut sama, kaksi kertaa heiluri, kaksi kertaa ympyrää. Ja kaksi poikaa meille on tähän mennessä syntynyt, että paikkansa on pitänyt.

Vierailija

laitan lankaan roikkumaan sormuksen ja pidät sitä ranteesi päällä, jos kiertää kehää tais olla tyttö ja jos edestakaisin niin poika..meniköhän oikeenpäin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat