Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäiset välit anoppiin, onko muita?

Vierailija

Meillä ei ole anopin kanssa oikeastaan mitään suhdetta toisiimme. Tapaamme vain ja ainoastaan sen takia, että menen anoppilaan miehen ja lasten kanssa silloin tällöin. Meillä kylässä appivanhemmat käyvät kerran-pari vuodessa ja tavatessamme keskustelemme lähinnä säästä. Anoppi soitteli joskus minulle ja minä hänelle, nykyisin hän soittaa vain miehelleni, myös lasten asioista, joista ennen keskusteli enemmänkin minun kanssani. En tiedä miksi, mitään riitaa meillä ei ole ollut koskaan

Välimme ovat äärimmäisen etäiset ja kärsinkin siitä jonkin verran. Oma äitisuhteeni on huono(-hko), joten olisin toivonut edes vähän läheisempää suhdetta anoppiini lastenkin takia. Naurettavaa kyllä, olen jopa hieman mustasukkainen siitä, että tiedän anoppini soittelevan toisen miniänsä kanssa ja pitävän muutenkin yhteyttä =O

Kommentit (2)

Vierailija

lähinnä sellasta vaivautuneisuutta, ettei oikein ole mitään sanottavaa... :-/ harmitus. ite ehkä olisin kiinnostunut jakamaan asioita, mutta anoppi itse tuntuu pitävän tiettyä muuria ympärillään. millähän sen murtaisi?

Uusimmat

Suosituimmat