Minkä arvosen häälahjan ostaisi miehen veljelle?

Vierailija

Emme ole hänen kanssaan oikeastaan lainkaan tekemisissä. Ajattelimme, että emme edes saa hääkutsua, mutta kai kohteliaisuudesta meidän kutsuivat, koska olivat meidän häissä. En yhtään muista minkä arvoisen häälahjan he meille antoivat.

Meillä on huonot tulot (minä kotiäiti, mies työtön).

Ajattelimme häälahjaksi lahjakorttia johonkin liikkeeseen mistä he voivat ostaa astioita.

Onko 30 e-lahjakortti liian vähän?

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

...Meillä on huonot tulot (minä kotiäiti, mies työtön).

Ajattelimme häälahjaksi lahjakorttia johonkin liikkeeseen mistä he voivat ostaa astioita.

Onko 30 e-lahjakortti liian vähän?

Periaatteessa tuo summa on aika pienehkö, mutta kuten sanoit jos teillä on tiukkaa taloudellisesti, niin silloin pitää antaa sen mukaan mitä on varaa.

Paljolti riippuu juhlien luonteesta antaisinko tuon summan lahjana vai lahjakorttina. Mikäli juhlat järjestetään esim. kotona tai muuten edullisesti sekä hääpari on erityisesti toivonut lahjakortteja/rahaa, niin antaisin sen lahjakortin ko. summalla aivan " häpeilemättä" . Toisaalta jos juhlat ovat todella mahtavat ja hienot, niin kyllä minua hiukan hävettäisi antaa pientä summaa selkeinä numeroina, joten päätyisin ostamaan lahjan (mieluusti häälahjalistalta jos sellainen on olemassa) kyseisellä summalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat