APUA! Millä hillitsen makeanhimoa? Laihdutan PVn pisteillä ja tänäänkin yli puolet pisteitsä kului karkkiin!

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

tosiaan niitä marjakeittoja (valion). Itse en pitänyt niistä. Niissä oli vähän sellainen teräksinen jälkimaku, mutta monet ovat pitäneet.

Osta kaupasta kuivattuja mustikoita (ja puolukoita). Niitä kun laita ruokalusikallisen suuhun, niin auttaa vähäksi aikaa. ja ymmärtääkseni mustikoista ei mene pisteitä...

Entäs purukumi. Itse ainakin sain välillä karkinhimon pois. Ja kun himo katkesi, niin sitten saattoi taas käyttää järkeä. Ymmärtääkseni ainakaan xylitoli purkasta ei mene pisteitä, mutta niitä ei voi rajattomasti syödä, kun sitten maha rupeaa löysäksi...

Itse tein myös marjapirtelöitä, joko kokonaan ilman maitotuotteita tai sitten puoli dl rasvatonta jugurttia, pakastemarjoja vähän mehukeittoa tai mehua. Tai sitten puolikas banaani, marjoja, vähän nestettä. Tällä makean himo siirtyy todella pitkälle.

Kokeilisitko myös kaakaota, valion uuteen profeel juomaan tai rasvattomaan maitoon. Ei tule hirveästi pisteitä, saat kalsiumia ja makeanhimo siirtyy.

SUosittelen myös sitä lisäkromia, mistä joku mainitsikin jo. Käy luontaistuotekaupassa kysymässä lisää... joku syy, puutos sinulla on jo syöt ihan älyttömästi makeaa.

Vierailija

4: puppua! jos oikein syö niin taatusti ei ole nälkä. Painonvartijoissa saa syödä aivan kyllikseen, pitää vain katsoa mitä syö.

Aloittaja: kokeile karkin sijaan vaikka marjoja makeutusaineella maustettuna.Tai vähäkalorisia karkkeja joissa ei pojojakaan ole ,mutta sitäkin makeampia.Mutta kyllä se vaati sitä kieltäytymistäkin.Kromilisä voisi auttaa sinua makeanhimossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat