Lahtisitko Kanarialle joulukuussa? Meilla matka jo tilattuna. Asiallisia vastauksia. Tarkoitan lahinna tata lintuinfluenssaa.

Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

itse ollaan lähdössä 2 viikon päästä 5 lapsen kanssa.

joulukuu vaan on säältään epävakainen kanarialla.

hyvä käsienpesu,sillä pitää kaikki pöpöt kauempana.ohjeena myös li alueella.

Vierailija

ottaisin perheeni, lähtisin evakkoon maalle ja olisin siellä korvessa vähintään puoli vuotta. Ostaisin säilykkeet ym. ennakkoon ja jos pitäisi lisää ostaa niin kaupasta saisivat tuoda ruokapussit tien päähän, hakisimme ne sieltä kasvosuojusten kanssa ja sen jälkeen vielä putsaisimme ne jollain tujulla aineella.

Ketään ei saisi tulla käymään emmekä me menisi minnekään.

Tämä ainoa tapa toimia!

=), no juu ja anteeksi, tämä ei ollut asiallinen vastaus, en vain voinut vastustaa kiusausta.

Eli tottakai lähdette matkalle - jos nyt joku hillitön riski tai epidemia tulee juuri ennen matkaa niin sitten perutte reissun

Vierailija

Lintuinfluenssa ei (vielä) tartu ihmisestä toiseen eli pandemiasta ei voi vielä puhua! Ja kuten Seija kirjoitti, on Kreikka aika kaukana Kanariasta...

Vierailija

Itse olen kerran ollut joulukuun puolivälissä Puerto Ricossa, ja siellä valitettavasti oli jo melko koleaa. Aurinkoista kyllä, muttei niin lämmintä kuin olisin toivonut.

Mutta hyvää matkaa teille!!!

Vierailija

mistäs sitä tietää, vaikka se pandemia (?) olisi joulukuussa rantautunut jo Kanariallekin, tänäänhän oli uutisissa, että nyt on Kreikasta tavattu yksi tartunta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat