Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsittekö te, jotka olette päättäneet lapsiluvun jäävän nykyiseen, silti aika ajoin vauvakuumeesta?

Vierailija

Meidän lapset on tehty, melko suurella varmuudella. Silti aina ajoittain nostaa sellainen vauvankaipuu päätään. Aika nopeasti se taas kyllä haihtuu ja unohtuu.

Kuuluukohan se vaan tähän naisena elämiseen vai mahtaakohan käydä vielä niin, että kerran se vauvakuume ei laannukaan ja lapsiluku kasvaa?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Meidän lapset on tehty, melko suurella varmuudella. Silti aina ajoittain nostaa sellainen vauvankaipuu päätään. Aika nopeasti se taas kyllä haihtuu ja unohtuu.

Kuuluukohan se vaan tähän naisena elämiseen vai mahtaakohan käydä vielä niin, että kerran se vauvakuume ei laannukaan ja lapsiluku kasvaa?

mulla on ainkin ikuinen vauvakuume...

Vierailija

eli meidän lapset olisi nyt sitten tehty kun nuorin eli kolmas lapsi on 4kk. toistaiseksi ei ole ollut vauvakuumetta ;)

olen kyllä lukenut jostain että monella naisella on yksi syntymätön lapsi eli se, jota ei enää tehtykään syystä tai toisesta vaikka vauvakuumetta olikin. eli ilmeisesti on varsin yleistä tuo krooninen vauvakuume??

Vierailija

Kuopus on 2-v. ja taas on vauvakuume alkanut ilmoitella itsestään. Pitäis jotenkin vaan se tukahduttaa... Mulla se neljäs on varmasti se syntymättömäksi jäänyt lapsi jota tulen aina kaipaamaan.

Itse voisin hyvinkin kuvitella synnyttäväni vielä yhden lapsen, mutta mies on ehdoton joten kolmeen tämä jää. Ihan hyvä näin kun järjellä ajattelee... kai.

T. krooninen vauvakuumeilija jo 15 vuoden ajan

Vierailija

niin siis on ikuinen vaubakuume vaikka tiiän ettei kannata lisää lapsoa enää tehdä...3 pitäis jo riittää...Mut tunteille ei voi valitettavasti mitään...

Vierailija

meillä piti jäädä kahteen, mutta sitten iski vielä kuume. eli nyt raskaana. mutta pelotaa että mitä jos vieläkin. en anna sille kyläl sitten enää periksi. ei meistä pitänyt mitään suurperhettä tulla

Vierailija

Olemme aina sanoneet että kaksi lasta riittää meille.Pienin on vasta kävelemään oppinut taapero ja mielissä olisi kolmas lapsonen.Mies ei oikein lämpene ajatukselle.

Ehkä muutaman vuoden kuluttua voisi alkaa uudestaan lämmittämään aihetta :=)

Vauvakaipuu on suunnaton, meinasi itku päästä kun telkkarista tuli se finnfoodin mainos jossa vauva on äidin rinnalla.Oi saispa vielä kokea pienen ihmeen omalla rinnalla.

Uusimmat

Suosituimmat