onko ketään muuta, joka ei kehtaisi mennä pyytämään lekurilta tamifluuta?

Vierailija

Mua hävettäis ihan kauheesti. Varmasti pitäis mua jonain hysteerikkona, joka kyllä olenkin.

Kommentit (12)

Vierailija

Pitäisikö mennä yksityisellä vai kehtaisiko terveyskeskuslääkäriltä kysyä... Olenko hullu, jos otan asian nyt puheeksi neuvolassa..?

Vierailija

jos niille menee esittelemään tietämystään tyyliin " mun pitäs nyt saada sitä Tamifluuta ku se on niin hyvä lääke tohon lintuinfluenssaan, tiädäks" . Siksi en kehtaa. En halua tulla nolatuksi.

ap

Vierailija

Lääkkeethän loppuu kun kaikki hysteerikot hamstraa niitä kaappeihinsa.Entä sitten kun todella niitä tarvitaan?Jonkun av-mamman kaapissa 13 pakettia Tamifluta ei paljon auta...Syöpä,keuhko- ym.sairauden omistajat ymmärrän mutta että ihan terveelle???Ei ihan tervettä touhua :(

Vierailija

joku pelkää tuntemattoman lääkärin nolausta enemmän kuin perheenjäsenensä mahdollista lintuinfluenssatartuntaa. Täytyy olla todella huono itsetunto.

Vierailija

ja auttaako se tamifluu edes siihen. Siis jos mä oon lukenu aaveeltä, että mammat hamstraa tamifluuta, niin eihän se tarkota, että moinen toimenpide olis mitenkään järkevä!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat