arrrggh!!

Vierailija

Kävimme 1vee tyttöni kanssa mun mummolla eilen. Tytöllä oli päällä lyhythihainen body, pitkähihainen collegepaita, collegehousut, sukat, villasukat, topparukkaset, kypärämyssy,pipo, suht paksu ulkopuku ja kengät. Mummon mielestä tytöllä oli liian vähän vaatteita ja että mä vielä palellutan sen!! Tuli tosi hyvä mieli. Silloin kun tyttö oli ihan muutaman viikon ikäinen ja käytiin mummolla kylässä, hän aina tarkisti että vauvalla oli tarpeeksi vaatteita :( no... pitäis varmaan olla välittämättä... (sama mummo joskus totesi että laittakaa lapselle jotain värikästä vaatetta kun köllöttelee lattialla, ettei vaan äiti tai isi astu vahingossa päälle...) Eipä hirveän useasti tee mieli kyläillä!

Kommentit (2)

Vierailija

Viimeisin oli, kun näki n. 6 vuotta vanhan valokuvan minusta. Painoin kuvanottohetkellä reilusti vähemmän kuin nyt, ja tiedostan itsekin muuttuneeni tuosta ajasta aika lailla... Kuvan ottamisen jälkeen olen synnyttänyt kaksi lasta pienellä ikäerolla, ja nyt raskauksien jälkeen minulla on ensimmäistä kertaa ongelmia keskivartalolihavuuden kanssa. Aiemmin olen ollut mallia pyllyvä ja reitevä mutta kapeavyötäröinen. Isoäitini osoitti vyötäröäni kuvassa ja sanoi jotakin tyyliin " On vähän tullut lisää tuohon nähden" ...

Kyllä kirpaisi. Varsinkin kun olen kovasti yrittänyt tehdä asialle jotankin, ja jopa saanut jonkinlaisia tuloksia aikaan. Itsekin olin kaiholla katsellut kuvaa ja miehelleni todennut, kuinka hoikassa kunnossa muinoin olin, mutta kuulla se jonkun muun suusta... Ei minulla olisi pokkaa sanoa kenellekään toiselle noin.

Ymmärrän kyllä että tuollainen inhottaa. Itsekin olen saanut kuulla kritiikkiä lasten pukemisesta (paljon onneksi hyvääkin ko. asiasta). Mutta vanhat ihmiset ovat vanhoja ihmisiä... Omat isovanhempani ainakin ovat omasta mielestään aina oikeassa, eikä moisten vanhojen " jäärien" päätä käännä mikään. Onneksi kuitenkin enimmäkseen on hyviä hetkiä, parempi nauttia niistä nyt kun se vielä on mahdollista, ja antaa niiden tuon-olisit-voinut-jättää-sanomatta -juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat