Kuinka moni meistä osaa kutoa KUNNON villasukat, kaksinkertaisella kantapäällä

Vierailija

Ka jos osaat, laita ikäsi. Minä osaan, opin 8-vuotiaana koko homman ja ikää nyt 36, joten on muutama pari tullut kudottua. Varovasti arvioiden ehkä n.400 - 500 paria.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ja sulle, en muista mikä oli numeros, kaksinkertaisella tarkoitan just sitä, että joka toisella kerroksella kudotaan vaan joka toinen silmukka.

Nyt työn alla Pirkassa ollut BabyBorn:in villahaalari kummitytön nukelle, ja ehkä oman lapsen nukke tarvii sellasen kanssa. Mikä on muuten mieluisin lankanne, mistä sukkanne kudotte? Mä itse kudon sukat aina Nalle-langalla, ei tule sellasia tönkkösen paksuja. Niitten kutomiseen menee vähä enempi aikaa, mutta pari vuotta sitten miesten sukkapari pitkällä varrella kokoo 44 valmistui kahdessa illassa. -AP-

Vierailija

enkä enää muista, minkälainen kantapää niissä oli. Me saadaan mummolta kestäviä ja kauniita villasukkia, itse keskityn muihin käsitöihin.

Vierailija

Sain työkaverilta jostain lehdestä monistetun ohjeen ja nyt tarttis vaan mennä ostamaan tarvikkeet. Yhdet sukat olen kutonut kouluaikana, mutta en muista yhtään millainen kantapää siinä oli (mitä tarkoittaa kaksinkertainan kantapää?).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat