Neljäskö...

Vierailija

Apua, olen taas raskaana kierukka petti. Lapsia minulla on jo 3 vanhin täytti juuri 5 sitten kohta 4v ja nuorin 1.5v ja sain 1.5 vko sitten tietää että odotan taas! Kyllä hirvittää!! Luulin jo että sain keskenmenon ja olin tosi helpottunut, mutta eilen varmistui että raskaus jatkuu ja taas ahdistaa. Mies näyttää kyllä vihreää, mutta helppo sitä on näyttää kun suurin osa on minun vastuullani ja jos hän joutuu esim. siivoamaan on valitus kamala!!! Joo nyt haluaisin vähän erinlaista näkökohtaa asiaan itse en sitä tässä mielen myllerryksessä kertakaikkiaan löydä. Siis pidänkö vauvan vai keskeytänkö. Anteeksi sekava kirjoitus, mutta on tosiaan pää sekaisin.

Kommentit (2)

Vierailija

Mieti tarkkaan plussat ja miinukset. Älä syyllistä itseäsi jos aborttiin päädyt; itse tiedät parhaiten voimavarasi.

Olen itse ollut samassa tilanteessa ja päätin pitää lapsen. Rankkaa on ollut, mutta myös antoisaa.

Voimia sulle :)

Vierailija

Niinpä niin.. ja sitten vielä se kiusallinen raha puoli joutuu vaihtaa asunnot, autot jne.. se on myöskin iso taloudellinen panostus ja 5.5v kotona oleella ei tunnetusti ole enään kovin isot tulot. Onhan mies kyllä töissä mut rajallinen määrä on kuitenkin rahaa käytössä raadollista tiedän mutta ilman rahaa ei nykymaailmassa pärjää vaikka kuinka haluaisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat