Tammikuiset tiistaina!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olimpas ekana..

Mulla siis tänään ja loppuviikolla " pakkolomaa" , että siksi täällä tähän aikaan kekkaloin. Tai muuten varmaan nukkuisin vielä, mutta kun halusin juoda miehen kanssa aamukahvit, niin mulla oli kello herättämäs...

Eilen huomasin taas, miten ihana se on, vaikka välillä palaa hihat siihen.. Mun ei esim oo vielä kertaakaa tarvinnu hakee puita ( me lämmitetään puilla), kerran meinasin, ku oli semmonen tarve, mutta kiellettiin!!! Eli siis, kun joku aika sitte manasin, ettei se ukko osaa mitää tehä sanomatta, niin joudun perumaan puheeni puitten hakemisen osalta..;)

Mutta useimmiten kyllä tarvii sanoo joka asiasta erikseen.

Mä ajattelin tänään tehdä jotain sen Kelan paperin hyväksi.

Lisäksi hommalistalla on trampoliinin pakkaaminen talvisäilöön ja rempan osalta voisin ottaa maalit pois yhdestä ovesta, eikä toki sovi unohtaa, että isot lapset tarvii kans jotain aina välillä.

Ja jospa käyttäis itteensä ulkona tänään, jos taas huomenna sataa!

Ja lepäilläkki täytyy, jos siltä tuntuu, sama koskee meitä kaikkia!

Mulla tulee tänään 26 viikkoo täyteen, ihmeellistä, ku aika menee niin nopeesti.

Ehtiiköhän sitä tekemään kaiken valmiiks vauvan syntymään mennes!?

En oo nimittäin juurikaa vielä " valmistautunu" , pikku vaatteet on pesemättä ja silittää en edes aio, ku ei kuulu lempihommiin..

Makkaris täytyy varmaan vaihtaa järjestystä, että saadaan kaikki optimaalisesti sijoteltua, tilasta ei oo puute, mutta ei sekää oo hyvä, että vauva nukkuu monen metrin päässä maitoautomaatista.

Mutta kohta saan varmaan isojen lasten huoneet valmiiksi, joka tapaukses ennen tammikuuta, joten siinäki riittää puuhaa, ei se muutto ihan päivässä suju kumminkaa..

Mutta aurinkoista tiistaita kaikille, täytyy alottaa hommat, että saa edes puolet tehtyä!

Terveisin Hemppa ja Mukuli tasan 26

Kommentit (1)

Vierailija

Huomenia!

Meikäläinen kekkuloi kans ylhäällä jo, vaikka lomalla oon ja edelleenkin kipeänä. Eli kaiken järjen mukaan mun pitäis olla vielä Höyhensaarilla. Ei, kyseessä ei oo hetkellinen mielenhäiriö - mulla oli vaan aamulla lääkärille puhelinaika, kun YTHS:llä meinasivat, ettei mun oo mitään järkeä lähteä sinne tässä kunnossa kökkimään... Jyväskylän YTHS ansaitsee kyllä kauniin kiitoksen ymmärtäväisestä ja hyvästä hoidosta; meikäläinenkin on tässä vuosien mittaan rampannut siellä atopian takia valittamassa milloin mitäkin - ja aina on asiat selvinneet.

Tämän päivän ohjelmaan ei kuulu mitään ihmeellisyyksiä. Jos sais pari muuttolaatikkoa taas purettua, niin olisin kovasti tyytyväinen itseeni. Johan nuo kaikeksi onneksi alkavat loppua... Aamupäivällä oon tosin menossa kaverin kanssa kahveelle. Vähän jännittää, kun kyseessä on sellainen tyyppi, joka reilu vuos sitten pisti meidän välit poikki kun menin liian suorin sanoin (meidän pohjalaisten ongelma?) arvostelemaan sen poikaystävää, joka työttömänä roikkui kaverini nurkissa & elätettävänä, juopotteli ja kai käytti jotakin aineitakin... ennen tätä oltiin aika läheisiäkin. Nyt ollaan pikku hiljaa oltu taas yhteyksissä, mutta tälleen tarkoituksella ei oo aiemmin nähty.

Napaan ei edelleenkään uutta. Paitsi että meikäläisen pötköttelyn ansiosta Rontti on ollut varsin paljon liikkeessä. Eilen se ainakin tuntui jumppaavan ihan yhtä soittoa! Tuntuu hyvätä tietää, että sillä on kaikesta päätellen kaikki hyvin. Näin nimittäin viime yönä kamalan painajaisen. Lausuin siinä kovasti vakavana Eino Leinon runoa, joka menee jotenkin näin (sanatarkasti en ehkä muista): " Tuonen lehto, öinen lehto, siell' on hieno hietakehto, sinnepä lapseni saatan..." Vähänkö heräsin paniikissa moisen nähtyäni. Mies sai kauan aikaa rauhoitella, että sain uudelleen unen päästä kiinni.

Toivon teille kaikille aurinkoista ja mukavaa syyspäivää - muistakaahan muutkin levätä!

:) SolAngel & Rontti 25+5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat