Kertoako kaverin vaimolle?

Vierailija

Tuossa viikonloppuna saunoesssa kaveri tunnusti olevansa biseksuaali ja tehneensä muutaman syrjähypyn nimenomaan miehen kanssa. Naisien kanssa ei siis ole pettänyt vaimoaan. Minua tämä tunnustus on ällöttänyt varsinkin jälkikäteen. Nyt mietin,että pitäisiköhän asiasta mainita jotenkin vaimolleen? Kyllähän nuo syrjähypyt ovat tautiriskikin. Koko juttu vain on perkeleen nolo ja vaikea puheenaihe. Muutenkin ällöttää kun mietin että luuliko se kaveri että minäkin olen ruskean reiän ritari vai miksi se tunnusti kännissä tuollaista.

Kommentit (9)

Vierailija

En itse yhtään hyväksy pettämistä. Nyt kuitenkin olen tilanteessa, että eräällä ystävättärelläni on suhde. Hänen aviomiehensä tietää syrjähypystä, mutta ei tiedä suhteen jatkuvan. Ei kivaa. Silti nyt tässä tosi tilanteessa ei tulisi mieleenkään käräyttää ystävääni. Ystävälle on oltava lojaali.

Vierailija

" ruskean reiän ritatari" -- Panee miettimään että mitähän sen kaverin päässä liikkui kun sulle meni tunnustamaan. Et vaikuta äkkiseltään mitenkään liberaalilta.

Ja kysymykseen vastaukseksi, ja kaikille muillekkin samojen asioiden kanssa painiskeleville = ei kuulu sinulle pätkääkään..

Vierailija

Mullakin on yks tällainen kaveri ja sanoin heti, että älä puhu mulle, jos et voi puhua miehellesikään asioista, jotka liittyvät juuri heidän suhteeseensa. Toi on just niin itsekästä ja ällöttävää.

Vierailija

Jostain syystä kännisenä on kova tarve puhua ja hiukan keventää omaatuntoa. Miettimättä sen kummemmin, että puhuuko tässä nyt oikeanlaiselle ihmiselle asiasta.

Vierailija

Ota kaverisi puhutteluun, ja varmista, että harrastaa turvaseksiä. Jos uskallat! Voithan sä kysyä, tietääkö vaimonsa.

Yleensähän nämä pariterapeutit neuvovat, ettei satunnaista ja merkityksetöntä erehdys-syrjähyppyä kannata kertoa puolisolle vain omaa omaatuntoaan keventääkseen. Toisen pettäminen satuttaa kuitenkin niin nin paljon, että sen jälkeen voi olla mahdotonta jatkaa yhdessä. Tietysti jos näitä syrjähyppyjä on paljon, niin eiväthän ne enää mitään satunnaisia erehdyksiä ole..

En siis todellakaan tiedä vastausta kysymykseesi! Hassua, mutta se, että mies on pettänyt miesten kanssa, tuntuu jotenkin lieventävältä asianhaaralta.

Vierailija

" ota kaveri puhutteluun" -- Eräiden ihmisten pitäisi joskus esittää itselleen tärkeä kysymys ' kuka helvetti minä luulen olevani'

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat