Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥Syyssäteet tiistaina♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ihana ilma!! Nyt jos koskaan niitä säteitä pitäisi saada, joten kaikki vaan ulos niitä hakemaan! :)

Venlalle pahoittelut negasta. Mutta toivotaan, että se täti sittenkin kääntyisi ja menisi muualle ja siten plussa vielä pamahtaisi. *peukuttelee*

Taas on pää niin hatarana, etten muiden kuulumisia pysty kommentoimaan... *pahoillaan*

Mutta oman navanhan me aina muistamme, unissaammekin! :D Eli meneillään kp 9/24-30 ja tunnustan, että nyt on greippimehut jääkaapissa! *punastelee noloissaan* Taitaa siis mennä kauniit syyspäivät hukkaan peiton alla! ;)

Taidankin nyt juosta sinne jääkaapille douppaamaan. Ja jotta kaikki keinot olisi käytössä, aion viimeistään viikonloppuna tehostaa vaikutusta punaviinillä!! :D

Kaikille säteilijöille tasapuolisesti plussatuulia ja voikaahan hyvin!

Vierailija

Multa tuo greippimehu hankkimatta, täytyy kait illalla vielä kaupassa poiketa...Apteekkiin kyllä ehdin tänää hankkimaan jotakin vitamiinilisiä, tarkoitettu imettäville/raskaana oleville/ suunnitteleville, arvatkaa että mies repesi :-D Muun maailmaan ei nyt juuri muuta tällä hetkellä mahdu. Arvatenkin tuttu tunne teille? Vielä menee nimimerkit ja jutut vähän ohitse, joten parempi olla kommentoimatta mitään, muuta kuin perinteiset myötätuulet tasapuolisesti kaikille!

Vierailija

[color=green]Mitä tämä voisi olla, ala vatsassa tuntuu pientä nipistelyä?

Menkat on edelleenkin myöhässä ja ihmettelen mihin ne on oikein eksyneet.

Sit mulla on välillä hirveen kuuma ja sit taas ihan normaali.

Olen 27v, joten en ainakaan luulis että mummokuume olis iskenyt.

Heh..

Nyt on vaan koko aamun nipistellyt pikkuisen alavatsan seudulta ja mietin että mitä se olisi. Se nipistelee pikkuisen enemmän vasemmalta puolelta kuin keskeltä.

[color=red]????????????????????????????????????????????????????????????

Plussa säteitä kaikille ihan hirmuisesti.

Vierailija

Tässä autoasioiden setvimisen lomassa juolahti mieleeni, että [color=deeppink]mikä on Ellin tilanne?[/color] Sulla on ollut siellä ratkaisevat päivät käsillä.. Toivottavasti kaikki on kääntynyt parhain päin!!

Ja kiva kuulla Labasestakin pitkästä aikaa, toivottavasti siellä alkaa yritys pian tuottaa tulosta! Ja pikaista paranemista!

no poistun taas pähkäilemään, että missä välissä ja kuka ne renkaat oikein vaihtaa.. Hommataanko itselle kaikki työkalut vai maksetaanko about 30 egee työstä ja päästään itse helpommalla.. Oon siis niin tuore autonomistaja että pitää tällaisiakin pohtia :)

Moiii!

Vierailija

Viimein pääsen minäkin koneelle...vaikka aamulla avauksen kävinkin tekemässä niin kirjoittelusta ei silloin tullut mitään kun pikkuneiti oli eri mieltä;)

Nyt siis menossa kp 9/24-28 eli mallariinan kanssa mennään ihan samoissa päivissä. Itse en aio tässä kierrossa greippimehua juoda kun ei se viimeeksikään auttanut, mutta karkin syöntiä aion kyllä vähän vähentää...(normaalisti sitä meneekin vähän vajaa kilo viikossa)

Tikuttelut aloitin eilen ja luulisin, että tuossa to-pe olisi taas ovis, joten pitää sitten olla ahkera, jotta pääsee taas marraskuun alussa piinailemaan. Kathyn kanssa olen ihan samaa mieltä, että nuo tätin vierailupäivät ovat toisaalta kyllä kierron parasta aikaa, samoilla perusteilla kuin Kathylläkin. Saa edes välillä relata tästä kuumeilusta;)

Venla75:lle pahoittelut negasta, toivotaan, että vielä muuttuisi plussaksi. Helmi ellalle myös pahoittelut sen kutsumattoman vieraan saapumisesta.

Yoginokselle peukutuksia bdbdbd, jos se kierto vaikka olisikin ollut ekstra pitkä ja tärppi olisi tapahtunut jossain vaiheessa. Ei kun testin ostoon;)

Mae76: En kyllä kehtaa mennä valittamaan, kun se eka kampaaja on kummitätini, jota en ollut tätä ennen nähnyt 12 vuoteen! Mutta en kyllä toiste mene kampaaja-asioille sinne. Maelle sympatioita myös harmaista hiuksista, minulla alkoivat hiukset harmaantua myös samoihin aikoihin kuin sinulla. Nyt niitä onkin jo niin paljon, ettei auta nyppiä tai on koko ohimo kalju!

Eevis: Kiitos pätkistortun ohjeesta ja neuvoista noiden aconin ovistestien kanssa. Ajattelin kokeilla tuota torttuohjetta nyt torstaina kun on keskimmäisen tytön syntymäpäivät. Luulisi ainakin lapsille maistuvan.

Älskilingille pikaista paranemista flunssasta!

Ja viimeiseksi kaikille piinailijoille plussasäteitä+++++++++++++++

ja kaikille oviksen metsästäjille tärppi onnea

ja kun meitä nyt on monia, jotka pyrkivät tuohon heinäjunaan, niin mennään sitten sillä periaatteella, että kaveria ei jätetä;) Kaikki mahtuvat mukaan:)

Vierailija

[color=green]tai vasta, miten sen nyt ottaa.. Meille tuli yökylään vieraita tuossa iltapäivällä, joten vasta nyt kun nukkuvat, niin uskaltaudun tänne ;)

Pyry! Huomasin tuota listaa laitellessani, että sinäkin olet täältä Jklstä..`? saako kysyä mistä päin..?? Hauska kun täältäkin tulee muita kuumeilijoita, toivottavasti tuolla odotuspuolen Jyväsmammoissa sitten muutaman kuukauden päästä tavataan, sillä meilläkin syysvauva toiveissa.. ;)

Niin ja itse olen täältä Kuokkalan perukoilta (sen tarkemmin en nyt viitsi paljastaa, ettei kaikki tutut heti tunnista.. ;D, ei kuitenkaan ihan K:n keskustasta..)

Voi voi.. en minä lahopää taaskaan muista, mitä ptii kommentoida! (ei vissiin ees yllätä ketään enää..) Piinailijoita oli ainakin useampi, kovasti [b]plussaonnea[/b] vaan! :) Ja superpitkän kierron ihmisille kovasti tsemppiä, elkää nyt ihan vielä heittäkö kirvestä kaivoon.. niin kauan kuin tätiä ei näy eikä kuulu, on kaikki periaatteessa mahdollista! :)

näyttää tulevan nuo plussat syyssäteisiin aika lailla ryppäinä, eli joku kun sais taas putken auki, niin sitten taas monta tulis perässä -eikös juu!! Mae nyt ainakin testaa lähipäivinä bdbdbdbd ;D

Hmm.. ehkä parempi mennä nukkumaan, kun jutut ei tän tasokkaammiksi muutu! Joten huomiseen (paitsi noi vieraat on sittenkin, joten voipi mennä iltamyöhään taas se visiitti..)[/color]

niin ja HYVÄÄ YÖTÄ! :)

Vierailija

hei kaikille piiitkästä aikaa...ajoittain kerenny täälä käymään nopiaa lukemassa muden viestejä, mut muutne on ollut niin kiiruusta harjoittelussa ja viikonloppu meni Turussa... Oltiin sielä miehen serkun häissä ja oli sielä myös oikein ihunia vauvoja :)...

Kp 27/?(28 pillereissä) menee ja vähän jotakin tuntemuksia mut ne voipi olla vaan siitäkin kun omat hormoonit pääsee ekassa luomukierrossa jylläämään... yritän vielä malttaa muutamia päiviä ja ootella tuleeko täti kylään...Toivottavasti ei...

Nyt tän viikon saa vaan lomailla kun alkoi syysloma ja nauttia vaan olemisesta...Eli nyt tuonne peiton alle ja uutta vauva lehteä lukemaan

moikka

Vierailija

Muutenkin jääpussi pään päällä sulaa sihisten ;D - pakko venailla AINAKIN torstaihin, ne testit ei taatusti oo niin herkkiä...

Miten Riika tipautit ne numero veks? On alkanut muakin turhat luvut ärsyttää ja olen liian laiska ottamaan selvää kikkailuista...

- Mae -

Vierailija

[color=orange]Eilen joku kyseli Aconin ovistesteistä..Eli nehän näyttää tulevan munasolun irtoamisen ja siitä se 24-36 h on otollisinta aikaa. ;)

Apteekin testistä sen verran, että oma kokemus on, että ei ole kovin herkkä. Sain vasta viikolla 7 selvän plussan, vielä viikolla 5 (muistaakseni) oli haalea viiva vain. Eli älä menetä toivoa vielä Venla! =D

Juu, minäkin törsäsin uusiin housuihin ja pessimistinä ajattelin, että kuiteskin ne vielä kaaaauan menee jalkaan. Tunnustan kyllä, että samantyyppiseen ajatteluun olen Kathy syyllistynyt.. ;D Se on se naisen logiikka mikä jyrää..!

Juu, toi pätkiskakku on enempi kuivakakku, olen täällä törmännyt tälläiseenkin pätkiskakku-ohjeeseen:

[color=brown]PÄTKIS-KÄÄRETORTTU

* 4 munaa

* 1 ½ dl sokeria

* 4 rkl vehnäjauhoja

* 2 rkl perunajauhoja

* 2 rkl kaakaojauhetta

* 1 tl leivinjauhetta

Vaahdota munat ja sokeri. Sekoita kuiva-aineet. Sekoita ainekset. Levitä uunipellille ja paista 200°C n. 10 minuuttia.

* TÄYTE:1 tlk rahkaa

* ½ dl sokeria

* 1 tl vanilliinisokeria

* 1 dl kermaa

* 5 Pätkis Patukkaa

Vaahdota kerma. Murskaa Pätkis-patukat. Sekoita ainekset. Levitä täyte. Kääri rullalle. Anna olla jääkaapissa.

[color=orange]Tuostahan saa kasattua myös täytekakkumallisen. Ja hyvää oli..tietysti ;) Kaikki missä on suklaata.

Tuulia ja Mae jaksevat sitkutella testin teon kanssa..heti kertomaan tänne, kun olette tehneet *hoputtaa ; )* Ja Yoginoksellako oli se megakierto päällä? Jos se kuitenkin olisi sitä itseään...?

Nonniin, puheenvuoroa toisille. ++++säteitä ja tädinkarkoitustansseja!

kaikille !

Vierailija

Tiistai-iltaa!

Ehdin aina niin myöhään tänne koneelle, että en tiedä lukeeko tämän päivän kuulumisia enää kukaan...

Tuulialle ja Älsklingille (meniköhän nimmarit oikein?) myötätuntosäteet näistä pillereiden jälkeisistä tuntemuksista. On tämä ihmeellistä, kun kroppa reagoi ainakin minulla aika voimakkaasti ensalkuun. Vatsa oli pari viikkoa ihan pallona, vääränlaisena sellaisena. Vatsakipuja ynnä muuta, joiden lomassa yrittää ihmetellä, että mikähän niistä vinkaisuista voisi olla ovis =) Itse olen järkeillyt että kolmen päivän toispuoliset vatsakivut (kp 15-17) ois ollu sitä itseään.

Minä täällä ihmettelen ensimmäisten luomumenkkojen vuotoa, kun sekin tuntuu olevan kovin kummallista. Onnekseni kierto pysyi 27 päivässä, eikä heittänyt ihan häränpyllyä. Myö tosin päästään tositoimiin vasta toisen luomukierron jälkeen, mutta onnea kaikille yrityksen parissa puuhasteleville!

Vierailija

[color=66CDAA]Ja heti ekaks ennenkuin unohdan ..

[b]TERVETULOA MUKAAN KAIKKI UUDET KUUMEILIJAT :)[/b]

Kivaa kun joukko kasvaa, toki itse kyllä sitten unohdan nimet helpommin mutta se nyt ei ole niin vakavaa ja tuskin olen ainoa ;)

Oma napa -> kp 5 menossa ja nautin tästä tilasta suunnattomasti kun ei tarvitse panikoida että saanko mihen kellistettyä sänkyyn, ei tarvii bongata ovista eikä niitä raskausoireita, on se hyvä että edes on hetki tälläistä rauhallista ku senhän taas tietää että piinaviikot kun alkaa, alkaa myös mielikuvitus laukata ;)

Joo änsk... unohtu jo nikki ;) kun mainitsit että suunnittelet elämää sen varaan että " kun olet raskaana" , samaan syyllistyy hän, en uskaltanut ostaa uutta talvitakkiakaan ku ajattelin entä jos.. ja monta muuta asiaa, nyt kyllä [b]aioin yrittää[/b] miettiä ihan tämän hetken mukaan ku kuka sitä tietää koska se tärppi käy. Taitaa olla taas sitä kuuluisaa naisen logiikkaa ;)

Mutta nyt aamupalalle, jumppaan ja sieltä kurvaan taas töihin, booring!

Tsemppiä kaikille!!!

+++sätein Kathy [color=pink][size=5]♥

Vierailija

Kiitokset siis kaikille myötätunnosta, olin kyllä aika pettynyt nega-tulokseen. Lämpöä mulla on kyllä edelleen, mittasin sen nimittäin aamulla kun oli niin flunssainen olo ja mittari näytti 37,3. Edelleen on kauhean viluinen olo. En kylläkään ole lämpöjä muuten mittaillut mutta normaalilämpö mulla on jotain 36,5 luokkaa. Odottelen siis edelleen joko tätiä tai plussaa.. Jos täti ei kurvaa paikalle, niin ensi viikon alussa testaan uudelleen.

Nyt pitää lopetella ja lähteä vihdoin lounaalle.

Plussasäteitä kaikille tasapuolisesti!!!

venla

Vierailija

Kauhee olo, kurkku aivan käheenä ja päätä särkee... Flunssa on tulossa, yritän taistella vastaan.

Mulla tosiaan eka kierto vasta menossa pillereiden lopettamisen jälkeen ja kaikkia outoja oireta koko ajan. Mielessä häilyy ajatus voisko tää olla jo sitä, mutta yritän laittaa jäitä hatuun ja mietin, et koko kroppahan tässä on aivan sekasin kun vihdoin oon saanut lopettaa niitten pillereiden syönnin. Tiedän, että tätikin varmasti myöhästyy ja pahasti, kun itellä on aina ollu pitkä ja epäsäännöllinen kierto, pillereitä syödessä taas aina ollu ihan kellon tarkkaa koska mensut alkaa. Nyt sitten tietenkin odottolen niitä alkavaaksi viikonkuluttu ja sit jos niitä ei ala kuula hypin täälä seinille epävarmuudesta... Mutta testiä en tee ennen kun täti on viikon myöhässä.

Nyt taidan mennä kuumaan suihkuun ja laittaa tee-veden kiehumaan, villuttaa niin kovasti.

Tsemppiä testailijoille ja toivotaan, että tädit ei tuu. Onnea uuteen kiertoon, kaikille jolla täti on jo kyläillyt.

Vierailija

Hieman mieli maassa, lämmöt laskussa, joten täti tulee sitten huomenna :( nyt kp 26/26. Viikonloppuna vilutti ja välillä oli kuuma, lämmöt oli koholla. Tänäkin aamuna kun heräsin oli tosi kuuma olo. Nyt tosin lämmöt on laskussa. Täytyy NYT lopettaa imettäminen, niin ehkä raskautumismahdollisuudet paranevat. Otettiinhan me varaslähtö yrityksessä, mutta nyt on sitten käsillä jo se kierto mistä toiveet on kovat raskautua..lisää paineita..pitäisi ottaa vähän kevyemmin tämä kuumeilu..

Plussasäteitä niitä tarvitseville!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat