Siis oletteko te ihmiset ihan oikeesti ostaneet Tamifluta kotiin varalle?

Vierailija

Mä en ymmärrä tätä vouhotusta tällä palstalla. Itse en ole Tamifluta ostanut, mutta influenssarokotuksen aion ottaa itselle sekä koko perheelle. Eilen hain reseptit terveyskeskuksesta. Tällä hetkellä koko tautia ei vielä ole, ja kyllä minä sairaanhoitajana luotan Suomen terveyden hoitoon, että jos lääkettä tarvitsen, niin saan sitä sitten. Minusta tällä palstalla ihan turhaan lietsotaan paniikkia.

Kommentit (6)

Vierailija

tamiflun rinnalle, koska jollain tytöllä oli tamiflulle isittain vastustuskykyinen virus. Jos pandemia tulee, lääke ei ehkä tehoa enää juuri ollenkaan.

Vierailija

Kaheleita kaikki jotka lääkettä hankkineet, mahtaako ostetut lääkkeet edes kaapissa säilyä niin kauaa käyttökelpoisina, kun niitä mahdollisesti tarvitsee.... Mikä lie lääkkeissä viimeinen käyttöpäivä??

Vierailija

Tauti kyllä pelottaa, mutta sille ei sitten mahda mitään, jos se tulee. Influessarokotus ei käsitykseni mukaan suojaa lintuinfluessalta?

Vierailija

Tässä vaiheessa ostetut lääkkeet eivät missään nimessä voi toimia sitä pahempaa tautia vastaan, sillä sitä ei ole vielä olemassakaan (ihmisestä ihmiseen siirtyvä mutaatio). Tämän takia Ranskassa on kanoja turvassa, että niiden munissa tätä uutta rokotetta voidaan sitten ruveta tarpeen tullen tuottamaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat