Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuminen

Vierailija

Olen 2 lapsen yh-äiti ja ihastuin toiseen naiseen. Ja hänkin minuun, nyt vain mietin miten kertoa asiasta vanhemmilleni? Siis jos tässä edetään ihastumisesta johonkin vakavampaan. Osa kavereistani tietää, että olen bi, mutta vanhempani eivät.. Muilla ollut vastaavaa tilannetta? Miten kerroitte?

Kommentit (9)

Vierailija

Kirjoitinkin, että jos edetään ihastumisesta kohti jotakin vakavampaa. ja kai sitä muutenkin voisi vanhemmilleen kertoa. Kuitenkin olennainen osa elämääni. En vain tiedä kuinka kertoa?

Vierailija

Katso ensin mitä suhteestanne tulee ja muutatteko kenties yhteen jne.

Yleensähän lesboiluun suhtaudutaan positiivisemmin kuin miesten homosteluun. Tuskinpa se asia on vanhemmillesi mielettömän vaikea juttu, vaikka voikin yllättää.

Kannattaa rakastaa!

Mies

Vierailija

alkuun siitä kovasti puhuttiin ja mun poikakin sano et ne pussailee koko ajan,se ei tykänny kattoa,no keskusteltiin asiasta kotona ja nyt kun aikaa mennyt eiköhän kaikki ihmiset ole siihen tottunut,ei ainakaan ole päivän puheen aihe.

Must ihan ok.et jos tuntee et on onnellinen ja hyvä olla,suhde saa olla sen ihmisen(sukupuoleen katsomatta)kanssa kenen kans tältä tuntuu.

Toi tietysti oli hassua kun olivat just ruvennu seurustelee ja sit hyvä kun lapset oli asiaan tottunut niin sit pussailivat kavereiden nähden,hieman hienotunteisuutta.

Onnea sinulle,rakatuminen/ihastuminen on hieno tunne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ihanaa! Sun lapsetki on varmaan äidistä ylpeitä! Onnea suloiselle parille!

Kiitos kovasti =) Mutta en ole lesbo, olen bi. Ja lapsilleni en ole ihastustani vielä esitellyt, enkä ihan heti aiokaan.

Vierailija

Riippuu myös miten avarakatseisia ovat. Tiedän, että esim omat vanhempani kyllä minut hyväksyisivät vaikka eivät ymmärrä homoseksuaalisuutta ollenkaan.

Siinä vaiheessa kun olet varma valinnastasi niin aloita vaikka kertomalle sille vanhemmallesi, jonka kanssa olet läheisempi.

Vierailija

Ihan rauhallisesti vaan otat. Sitten kun sen aika tulee, että sun täytyy puolustaa valintaasi, rakkautesi puolisoasi kohtaan on se voima josta ammentaa jaksamista jos asiat ei mene ihan kivuttomasti.

Uusimmat

Suosituimmat