Eiko ole jarkevampaa hankkia TAMIFLUta nain vahitellen kaappeihin kuin se, etta se loppuu kertarysayksella sitten kun lintuinfluenssa ihmis...

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

kun vasta koko virusta tutkitaan? Eihän sitä ole vielä edes selvitetty kunnolla kun ei rokotustakaan ole saatu kehittettyä. Eli siis mitä hyötyä tamiflusta on?

Vierailija

Jos esin puolet hoitajista on sairaana. Samoin ei sairaala voi lääkkeeksi muuttua. Varmuusvarastossa on 1,3 miljoonaa annosta. Suomalaisia on 5 miljoonaa......

Vierailija

sitten me muut pulliaiset saadaan ne rippeet mitä on - jos on. Ja hoitajat voivat silti olla sairaina, sillä lääke ei estä vaan lievittää.

Minulle lapsi on niin tärkeä että totisesti hamstraan hänelle lääkkeen juuri siltä varalta ettei varmuusvarastosta sitä riitä. Tämä lääke ei ole keneltäkään pois, sillä tulee suoraa valmistajalta.

Vierailija

MITÄS JOS SE TEHOAAKIN? Kun ette tekään tiedä. Se on niin, ettei vara venettä kaada. Parempi edes yrittää valmistautua kuin olla valmistautumatta. Minun lapseni on minulle tärkein!!!

Vierailija

Ja mitä, jos kestääkin ennekuin tauti iskee teihin. Ja kas, hamstraamasi lääke on vanhentuntu. Et saa enää uutta, kun terveillä on paketteja hamstrattuna kaapeissaan.

Mitäs jos antaisit apteekin hoitaa jakelun, menis paketit sairailla (ei vanhenis sun kaapissasi) ja saisit itse sitten voimassa olevan lääkkeen, jos itse sairastut.

Vierailija

jolloin lääkettä mahdollisesti ei riitä kriittisille ryhmille. Jos minä tai lapseni saa lintuinfluenssatartunnan, tarvitsemme mitä todennäköisimmin joka tapauksessa sairaalahoitoa. Olisi ihan mukavaa, että sairaalassa olisi tällöin myös henkilökuntaa...

Vierailija

Itse ajattelen että lapset kyllä hoidetaan ja sairaalassa, jos saavat taudin vakavana muotona.

Tuskin hoidan heitä itse siinä tapauksessa kotona etukäteen varatulla lääkkeellä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat