Irtosuhteiden harrastajat: Eikö teistä tunnu HALVALTA jakaa pimppaanne jokaiselle vastaantulijalle?

Vierailija

Minä arvostan itseäni sen verran, että harrastan seksiä vain rakastamani kumppanin kanssa.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Lainaus:

Minusta voisit ap paremminkin huolehtia siitä, miksei miehet koe oloaan halvaksi, vaikka jakavat pippeliään jokaiselle naiselle, joka huolii.:)

Mutta tällaista miestä en itselleni huoli.

ap

Vierailija

yksi heistä oli vain pano, tosin pidemmän aikaa, mutta sitä kadun. Tunsin todellakin itseni halvaksi, koska en tuntenut häntä kohtan mitään eikä hänkään tuntenut mitään minua kohtaan.

Vierailija

Sinä ap. oletkin varmaan joku ruppana ex-vanhapiika, joka otti itselleen nössykän äijän, kun sellaisen sattui saamaan...

Ja minä en harrasta irtosuhteita, vaikka sinkku olenkin, mutta en myöskään tuomitse niitä, jotka niitä joskus kokeilevat.

Vierailija

ja täytyy sanoa että aika järkyttävää on meno nykyään. Muutosta on tapahtunut paljon jo tämän 15-vuoden aikana mitä olen alalla ollut (vai olenko minä vanhentunut?;)

Samoja naamoja näkyy joka viikonloppu, ja joka kerta jonkun kainalossa lähdetään pois. Joskus voi olla sama tyyppi vähän aikaa, mutta yleensä joka ilta eri mies/nainen. Samoin työntekijöille moni oikein tyrkyttää itseään...! Jätetään puhelinnumeroita jne. vaikka mitää flirttiä tmv. ei olisi ollut.

Olen miettinyt, kuinka joku kehtaa käydä jopa vuosia samassa/samoissa paikoissa, ja pokata eri tyypin joka kerta? Koska kyllähän ne muutkin kantikset näkevät mikä meno on, ja oppivat kenen juttusille mennä jos seksiä haluaa.

Ja olen isossa kaupungissa töissä jossa baari valikoimaa on, toisin kun tuppukylässä jossa on se yksi ja ainoa baari.

En vastusta sinkkuutta/yhden illan juttuja, mutta jokin raja olisi hyvä olla... Pieni moraali! Eli miksei voisi jutella (ihan selvinpäinkin...) edes 1-2 treffeillä ENNEN sitä seksiä? Miten voi tulla hyvä olo siitä, että kännipäissään menee sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa? Eikö olisi hyvä edes vähän tuntea sitä toista ennen sänkypuuhia...?

Vierailija

No mä oon aina sinkkuaikoina ollu ihan "mieluusti" ilman seksiä, koska tosiaan kunnioitan itseäni ja kroppaani (ja mainettani) sen verran, ettei tullut ikinä mieleenkään lähtee kenen tahansa matkaan paneskelemaan. Oma käsikin löytyy, niillä saa ihan riittävästi aikaseksi, kunnes taas löyty joku kenen kanssa alkoi seurustelemaan jne. ;o)

Vierailija

Olisko aika päivittää ihmiskäsitys. Viktoriaanisena aikana naiset ei koskaan halunneet seksiä. Kukaan ei tosiaan kysy mieheltä tunteeko ne itsensä halvoiksi jos eivät istu jalat ristissä odottamassa sitä oikeaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat