Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua säälittää uranaiset!!

Vierailija

Heillä ei ole lapsia kotona odottamassa, eikä mitään iloa elämässään, kun ovat omistautuneet työlleen kokonaan...säälittävää...

Ura on hieno, mutta ei ole ketään joka syntymäpäivänä muistaisi tai auta armias kun ikää tulee ja sit ei saakkaan enää lapsia....

Kommentit (9)

Vierailija

Siinä mielessä olet väärässä, että harva pienten lasten työäiti harrastaa yhtään mitään muuta kuin kotia. Muutenkin ehtii lapsen kanssa olla niin vähän. Omatunto ja kohtuus ne löytyy töissäkäyviltäkin.

Mä en jaksaisi millään. Olen aivan poikki. Töissä on kauheat paineet ja en pysty tekemään työpäivää kuin 8-16, ja se ei meinaa riittää. Sitten tulee rutinaa, kunnei hommat hoidu tarpeeksi nopeasti. Työskentelen esimiesasemassa teollisuudessa ja vastuu on kauhea. Kotona odottaa ruuanlaitto, siivoaminen ja sekuntiakaan ei ole omaa aikaa, kun lapselle täytyy töiden ulkopuolella omistautua 100%. Lasta ei voi viedä yökylään, kun on viikot eka hoidossa, niin ei voi vierottaa viikonlopuksi. Lapsi (1 v. ja 4 kk) herättää edelleen pari kertaa yössä ja potkii vieressä koko yön. Aamulla menen töihin istumaan palaveriin ja väsyttää pirusti... Olisi ihanaa olla vaan kotona stressaamatta ja tehdä asioita leppoisasti.

Vierailija

sillon kun tein pitkää päivää ja töitten jälkeen piti lähteä jalis reeneihin,ajattelin et ei tällästä kauaa kukaan jaksa ja kaikki stressaantuu,kun tullan treeneistä äkkiä jotain ruokaa jne.

Päätin että koska olen halunnut usean lapsen,en halua että näen heitä vaan pari tuntia päivässä ja sekin kiireistä aikaa.

Kyllähän nuo murkkuikäsetkin kovasti tykkää kun äiti on enempi kotona ja ekaluokkalainen kun tulee kotia,tehdään yhdessä läksyt.

Meille sopii tämmönen järjestely.

Vierailija

juostaan ehkä pakolla jossain harrastuksessa,mut laatuaikaa ei lapsille ole.

Sivusta seuranneena,lapset sit työpaikalla ehkä koulun jälkeen ja illalla sit kotia.

Kyl on hienoa kun olen saatavilla lapsille aina ja teen puolta päivää töissä et lapsille jäisi aikaa,lapset on paras sijoitus täs elämässä.Töitä kerkee painaa vielä.

Onhan se hienoo kun on talot ja mersut,mut henkinen läsnäolo kateissa.

Vierailija

Roikkuvat päivät pääksytysten netissä arvostelemassa kateellisina uraäitejä. Kyllä on pieni elämänpiiri sullakin ap.

Tai lähinnä säälittää ne pinna kireällä olevien kotiäitien lapset. Tylsistynyt äiti tiuskii kun on pinna tiukalla milloin mistäkin syystä (liian vähän sosiaalista elämää, rahat tiukilla jne.).

Itse en ole uraäiti, töissä kylläkin. Onneksi on liukuva työaika keksitty.

Niin saadaan lapsen hoidossa oloaika mahdollimman lyhyeksi. Jää monta tuntia vielä kotiintulon jälkeen olla perheen kesken.

Vierailija

Synttärit on ensi viikolla, ja viikonloppuna oli kaveri käymässä 500 km päästä, kun halusi muistaa minua synttäreiden aikaan. Mies on ostanut kaukomatkan lomani kunniaksi ja eiköhän nyt siskot lisäksi muista synttäreinä ;)

Töiden jälkeen on ihana tulla kotiin, kun ei tarvitse tehdä mitään, jos ei jaksa! Töissä on syönyt kuitenkin, niin ei tartte ainakaan mitään lämmintä ruokaa tehdä. Miehen kanssa käydään kävelyllä tms. rauhallista.

Rahaa on. Matkustellaan, voi ostaa uuden talvitakin ja kengät, eikä tarvitse miettiä, minkä hintainen sen pitää olla. Ostaa sen mistä tykkää..

Minua ei kannata sääliä! Nuorikin olen ja kyllä vielä todellakin ehdin lapset hankkia jos haluan.

Uusimmat

Suosituimmat