** Olisiko kiinnostusta KESÄKERTTUJEN omaan pinoutumiseen??***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eilen vahvistin siis plussan ja la on 26.6. Meille tämä olisi 3. lapsi jos kaikki menee hyvin loppuun asti. Itse olen juuri 35v saavuttanut ja mies on 32v. Lapset tyttö -98 ja poika -03, sekä 2 kissaa ovat meidän perheen lapsoset jo.

Tuolla vauvakuume puolella pinouduttiin kesäkertuissa ja musta olis kiva jos ns. sama porukka olisi tälläkin puolellea yhdessä jakamassa mietteitä, ajatuksia ja tuntemuksia. Antaamassa vertaistukea ja jakamassa kokemuskiaan :)

Tämän otsakkeen alle voitas ilmoittautua jos kiinnostusta siis löytyisi :)

-Marieela rv 4+2

P.S. Voisin toimia listaemona (joku voisi tuurata mua aina väillä?), kokemusta löytyy Toukotoiveiden listaemona olosta ;)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kiva, että saadaan oma pino ja vielä kokenut listaemokin!!:) Kiitos Marieela!!

Minun puolesta tähän pinoo voi osallistua myös muita kesäkuussa synnyttäviä, jos näyttää siltä, ettei alkuperäinen " jengi" löydä tänne.. Kiva kuitenkin " tuttujen" ihmisten kans keskustella, vaikka olenkin välillä vain lukemispuuhissa kiireen opiskeluaikataulun takia...

Meille olis todellakin tulossa ihan ensimmäinen, tärppäsi hienosti jo toisesta kierrosta, joten nyt jännittää kävikö tämä tosiaan näin helposti... Mutta kuten Marieelakin sanoi, että surraa sitten JOS ilmenee aihetta.... Toivottavasti päästään kaikki yhdessä loppuun asti!:)

Minun tiedot olis:

Nimimerkki: Amanda81

Ikä: 25/27

Asuinpaikka: Itäsuomi

Esikoista odotellaan

La: 22.6.2006

Sairaala:PKKS

Vierailija

juu vähän kyllä on harmittanut kun täällä on ollut monella avauksella näitä kesä äitejä... kesämammat, kesämasut, kesäkertut...

mihin tässä sitä nyt kuuluu :(... ja kieltämättä tuli vähän sellainen olo kuin olisi nyt sitten ulkopuolinen tähän kesäkerttuihin kun en ole tuolla kuumeilijoiden puolella teidän kanssa jutellut :((

no jos kuitenkin minutkin huolitaan joukkoon niin tässä tietoja:

viime maanantaina tein testin ja hailakka viiva tuli :)

tänään oli aamulla ultra raskauden alkamisen määrittämiseksi mutta oli niin pieni alku vielä ettei osannut sano tarkkaan ja sain sitten uuden ultra ajan 10.11 ja heti seuraavalle päivälle onkin sitten eka neuvola aika

Nimimerkki: krisse-79

Ikä: Itse 26v. ja mies 24v.

Asuinpaikka: Vantaa Tikkurila

Lapset: Janina 11/02 ja Mimosa 08/04

La: ?

Sairaala: kättäri tai naikkari

anteeksi tunteen purkaukset... tuntuu olevan aikas pinnassa meikäläisellä taas tänään

Vierailija

Olen hoitovapaalla ja vietämme pojan kanssa siis suurimman osan ajasta kotosalla, mutta koneelle pääsee vähän nihkeesti, kun miehen mielestä sen tulee olla hänen ns. toimistossaan eikä esim yhdessä makkarissamme... Ja jostain syystä toimisto ja 1,5-vuotias poikamme eivät sovi yhteen... =)

Kuitenkin mieluusti " roikkuisin" teidän seurassanne aina kun aika antaa periksi...

Mulla siis näin:

Nimimerkki: Pöhköfantti

Ikä: Itse 24-v. ja mies 30-v.

Asuinpaikka: Pirkanmaa

Lapset: Poika 03/04

La: 15.6.2006

Sairaala: Vammalan aluesairaala

Vierailija

Nimimerkki: Kiwi81

Oma ja miehen ikä: molemmat -81

Monettako odotetaan: Toista, poika 11/01

Laskettu aika: 8.6.06

Synnäri: K-HKS

Vierailija

Täällä myös yksi kesäkerttu!

Nimimerkki: Nearoosa

Asuinpaikka: Oulu

Minun ja miehen ikä: minä -78, mies -77

Laskettu aika: 5.6.

Synnytyssairaala: OYS

Muuta: esikoisen odotusta

Ilman muuta tänne pinoon kaikki kesäkuiset, on sitten kuulunut kesäkerttuihin kuumeilu puolella tai ei. Ihana, kun joku jaksaa huolehtia myös listäemon tehtävästä.

Mulla menossa rv7+1. Viime viikkoon asti kaikki on menny tosi hyvin ja ajattelin jo, että näinköhän helpolla pääsen ko ei ole ollut edes paha olo pahemmin. No, viikonlopusta lähtien on ollut tasainen huono-olo kokoajan ja tänäänhän lensi jo laattakin... Että tämmöstä. Odotan kyllä sitä hetkeä, että tämä raskaus saa minut hehkumaan. Nyt olo on aika kaukana siitä ;) Hyvä, että sängynpohjalta jaksaa nousta.

Vierailija

Mulla on Jorvin sairaala eli JS

Teen meille oman listan tänään kun poika menee pväunille.

Joudun lunttaamaan kyl muiden pinoista nuo sairaaljutut ku ne on mulle ihan hepreaa vielä ;DD

Mutta siis mulla näin:

Nimimerkki: Marieela (ex. Jimsku)

Ikä: Itse 35v. ja mies 32v.

Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu

Lapset: Tyttö 10/98 ja poika 7/03

La: 26.6

Sairaala: JS

Enköhän vielä opi kun ensin tutustun tähän odotuspuolen tyyliin ja tapoihin ;)

Vierailija

nikki: pienokainen

iät: 31/36

Lapset: p-96, t-00, t-02 ,t-97 ja t-04.

Laskettu: 8.6.

synnäri: KYS

Pienokainen 6+5

Vierailija

Elikäs

nimimerkki: LapinMamma

Ikä: oma 24, mies 26 vee

Lapset: esikko 08/03, toista siis odotellaan

LA: 12.6.2005

Synnäri: LPKS

Oispa tosi ihanaa jos viittisit väsätä meille Kertuille ihka oman listan.

LapinMamma rv6+3

Vierailija

Melkein jo luovutin ettei kesäkerttuja tälle puolelle saadakaan pystyyn kun noi kesämammat jyrää...Ja kaikki tuntuu hävinneen plussan saatuaan....

Nyt rv 6+5 ja ihan hirvee olo. Banaanijogurttia ja appelsiinituoremehua menee alas pahemmin etomatta... Muuten aamusta iltaan yököttää,eilen oli iltapäivästä muutama tunti jopa hyvää oloo...

Laitetaankos me samalla tavalla nyt tiedot...? no kummiski,

nimimerkki: suhmura80

iät: ite -80, mies -75

pohjois-pohjanmaalta

ennestään poika 12/03,

LA 9.6.06,

Vierailija

Lyhyesti voisin ilmoittautua mukaan. :)

Kotoisin olemme Pohjois-Savosta, minä 31v ja mies 35v. Lapsukaisia meillä on neljä (poika ja 3 tyttöä) ja tämän masuasukin LA 8.6. Synnäri KYS.

Vierailija

Uskaltaudunkohan jo tänne... tuntuu jotenkin niin epätodelliselta tämä. Ensi viikolla on alkuraskauden ultra, sitten tiedetään, että onko siellä mahassa ketään.

Nimimerkki: Caneela

Asuinpaikka: Helsinki

Minun ja miehen ikä: minä 29, mies 31

Laskettu aika: 21.6.

Synnytyssairaala: en tiedä vielä

Muuta: esikoista odotellaan

Vierailija

Ilmoittaudun minäkin mukaan. Pääkaupunkiseudulla asutaan ja toista odotellaan. Esikoinen täyttää pian vuoden.

Tässäpä tiedot:

Nimimerkki: Marie76

Ikä: 29, mies 34

Lapset: esikoinen 10/04, toista odotellaan

LA 16.6

Synnäri: Jorvi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat