Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saanko sanoa olevani iloinen siitä, kun tajusin miten sutjakalta näytän uusissa kesävaatteissani? :)

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

ympäristö vain ei sitä suvaitse, vaan yrittää koko ajan saada pahalle mielelle ja laihduttamaan, tai ainakin tuntemaan lihavaksi. Olen siis aivan normaalipainoinen.

Vierailija

Minäkin olen normaalipainoinen, eikä kukaan koskaan ole kehottanut laihduttamaan. Päin vastoin, ihmiset sanovat minua hoikaksi.

ap

Vierailija

Mielestäni joku oli ihan väärässä sanoessaan, että täällä ei saa olla tyytyväinen itseensä.

Minä olen yrittänyt laihtua tammikuusta lähtien, noh kaksi kiloa on lähtenyt mutta näytän suht järkyltä kesävaatteissa =( Mutta, kaikista tärkeintä on että kesä tulee ja myös me vähän pullukammatkin voimme nauttia siitä. Itselleni on sama, mitä muut ajattelevat mutta eniten ärsyttää se että kaikissa housuissa vyötärö kiristää. Eli omaan panokseeni olen vähän pettynyt, mutta ehkäpä ensi kesänä sitten...? Ja tänä kesänä aion nauttia täysin rinnoin grilliherkuista, mansikoista, herneistä jne.

Ja muuten, painoindeksiltäni olen normaali. Se vaan ei kerro kaikkea, valitettavasti itselläni kaikki ylimääräinen on kertynyt vyötärölle. Joku muu olisi näillä mitoilla taatusti tosi upea, myös kesävaatteissa =)

Vierailija

Keväällä minulle pukkasi vähän punkero-syndroomaa, mutta nyt luulen, että se oli lähinnä korvien välissä.

Näytän uusissa mekoissa, hameissa ja t-paidoissa HYVÄLTÄ, timmiltä ja upealta. :)))

Uusimmat

Suosituimmat