Mun ärsyttää kotiäidit

Vierailija

Sillä itse käytän bussia aina jos ravintolassa tarjotaan lihapullia. Tosin se voi johtua siitäkin että kotona lapset eivät ole tehneet läksyjään. Vaikka en ole varma siitä tuleeko meille edes kotiin kannettuna posti. Eilen ainakin leikkokukat lakastuivat ihan ilman mitään syytä. Vaikka koko perhe syötiin aamiainen illalla. Ei sitä nähtävästi vaan voi sille mitään että ulkona sataa niin usein. :-/

No joka tapauksessa. En ymmärrä miksi näin on käynyt.

Kommentit (8)

Vierailija

että kaikki voi johtua vaatteistasi? Tai onko teillä kotona takka? Nämä kaksi asiaa nyt tulivat mieleen ensimmäisenä.

Muuten en osaa kyllä auttaa sillä Irakissa on juuri äänestetty perustuslaista.

Vierailija

Lehti ei kyllä tullut aamulla. Mutta silti söimme pannukakkua. Joten luulisi ettei siitä ole kyse. :-( Toisaalta en ole varma siitä auton akusta. Siitä se voisi tietenkin johtua. Tosin en ole nähnyt tarhapöllöä kahteen viikkoon mutta se vaikuttaa kyllä yleensä lähinnä kalapuikkojen koostumukseen. Ja painonikin on noussut jo parilla kilolla siitä kun lakkasin kynteni. Outoa!

Vierailija

Ovatko he saaneet kaikki rokotukset? Sadesäähän usein johtuu nimenomaan siitä että lehteä ei ole tullut aamulla! Joten tarkistaisin ensimmäisenä onko teidän lähikaupassa graavilohta. Kyllä se siitä selviää. Älä huolehdi!

Vierailija

Ei lapsien toppahaalarit kulu jos auton akku on joku päivä tyhjä. Mun mies on taas ulkona,vaikka tänään on tiistai. Tollaset jutut pilaa mun päivän,ellei toi kosteusvoide olisikaan loppunut jo viikonloppuna.

Vierailija

Nyt se tärkeä sana tuli sieltä: kalapuikot! Siitähän tietenkin on kyse vaikka mies kuinka huutaisi illalla lapsille kun taivas on sininen. Tämähän on ihan itsestään selvää ap! Nyt skarppaat kyllä vähän ja varmistat ettei pihlajapuussa ole enää lehtiä aamulla tai muuten seinänne ovat tosiaan viikonloppuna siniset. Ja siitä nyt ei hyvää seuraa sillä se tarkoittaa sitä että se auton akku kyllä lopahtaa hetkenä minä hyvänsä. Joka taas aiheuttaa lasten opettajalle kurkkumädän. Ette kai sitä halua???

Nimimerkillä " kokemusta on" .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat