Mitähän ihmeen kipu/puristelua tää nyt on?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt on varmaan tunnin ajan tuntunut tuolla alhaalla ihan häpykummun päällä sellaista puristusta. Ei kai voi supisteluja olla kun tuntuu koko ajan? Mistään vatsan kovettumisesta en tiedä kun tuossa on tuota ryllykkää sen verran :(

Käveleminen tuntuu pahalle - sattuu? Tuntuu kuin pitäisi koko ajan jännittää alavatsaa et pystyy liikkumaan. Tässä istuessakin kyllä tuntuu jonkinlainen puristus. Hankala kuvailla tunnetta... En vain muista esikoisen aikaan " kärsineeni" tämmöisestä. Olisiko sittenkin jotain kasvukipua? Viikothan on nyt 17+2 tai 18+2.

Kommentit (2)

Vierailija

paikallistanut enemmän vasemmalle puolen. Tuntuu vaan oudolta et ois liitoskipua kun se tuntuu kuitenkin mahassa ei siinä luussa. Suppareiksi en uskonutkaan tai eipä mul oo tietoo muista kuin niistä oikeista lapsen syntymään johtavista suppareista. Ei kai auta kuin kärsiä :(

Voimia myös sulle h.h.!!

Vierailija

jarniina:

Lainaus:

Nyt on varmaan tunnin ajan tuntunut tuolla alhaalla ihan häpykummun päällä sellaista puristusta. Ei kai voi supisteluja olla kun tuntuu koko ajan? Mistään vatsan kovettumisesta en tiedä kun tuossa on tuota ryllykkää sen verran :(

Käveleminen tuntuu pahalle - sattuu? Tuntuu kuin pitäisi koko ajan jännittää alavatsaa et pystyy liikkumaan. Tässä istuessakin kyllä tuntuu jonkinlainen puristus. Hankala kuvailla tunnetta... En vain muista esikoisen aikaan " kärsineeni" tämmöisestä. Olisiko sittenkin jotain kasvukipua? Viikothan on nyt 17+2 tai 18+2.

Ikävä kyllä varmaankin ovat samoja ***nan liitoskipuja kuin itsellänikin. Mulla tosin vain vasen häpyluu kipuilee, ei koko kumpu. Ei kyllä oo yhtään samanlaista kipua kuin supparit, toi silleen jomottaa ainakin mulla. Joo ja ei tee mieli paljon lähtee kävelyretkille, varsinkaan jos pitäis reippaasti tallailla. SIITÄ EI TUU MITÄÄN. Ei oo oikein mitään hoitoa keksitty, vähän ehkä jotkut venyttelyliikkeet saattaa hetkeksi helpottaa. Ja tää on jatkunut jo kaaauuuaaan... Ainakin noista sun viikoista tähän päivään. Että silleen, sori kun ei ollut positiivisempaa vastausta, mut rupeen olee itekkin niin väsynyt tohon särkyyn. Kaikki ihmettelee, et miksi mä nyt jo kävelen omituisesti vaik on vielä pieni maha... Sit onkin kiva selittää; " no kun mun häpyluuhun sattuu" !

h.h. rv 21+5

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat