Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän IVF-hoito peruttiin! :-( :-( :-(

Vierailija

Oltiin miehen kanssa aamulla suunnittelukäynnillä IVF:ää varten. Hoito piti aloittaa ensi kierrosta. Lääkäri kuitenkin sanoi että nyt otetaan aikalisä joulun yli ja katsotaan miten tuo lintuinfluenssatilanne kehittyy.

Arvatkaapa onko kivaa kun on ensin odottanut 14kk hoitoon pääsemistä? :-(

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ei minulla ole tietoa lintuinfluenssasta sen enempää kuin muillakaan. En minä osaa siihen sanoa mitään. Ei minulla ole siihen omaa kantaa.

Ainoa jonka tiedän on että meille on toivottu lasta jo 3v ja nyt piti vihdoin päästä tositoimiin. Ja nyt sitten joku lääkäri ei suostukaan viemään hoitojamme eteenpäin kun pelkää lintuinfluenssaa.

:-( :-( :-(

Vierailija

esittää PAHOITTELUT sellaisille henkilöille, jotka tulevat kertomaan jostain kohdalleen sattuneesta ikävästä tapauksesta, enkä läheskään aina edes mieti, olisiko mahdollisesti provo tai trolli. Ajattelen, että en köyhdy siitä yhtään, jos osoitan hieman empatiaa.

Vierailija

Hienoa että paljastui taas se kuinka helposti tällä palstalla ihmiset ottavat todesta IHAN KAIKEN mitä kirjoitetaan.

Virkistävää. ;-)

Vierailija

Olisit kysynyt, miten lintuinfluenssa liittyy sinun IVF-hoitoosi jne ennekuin tulet tänne palstalle heittämään tuollaisen irtonaisen lauseen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat