NYT on kyllä yltiöRUMA äp!

Vierailija

Hirveet värit, kuosit ja kruununa se kammo-toppapuku: mintunvihreää ja tummanruskeaa raitaa! YÖK!

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Onko kenties äitiyskorvauksesikin liian pieni? Ei se mitään, otetaan sekin sulta pois, niin menee sekin niille, jotka sitä arvostavat.

Vierailija

ei ne sitä voi muuttaa jos pakkauksesta vaan täällä naristaan. kun sinne antaa palautetta muustakin kuin väristä niin he varmasti yrittävät parantaa sitä.

Vierailija

No, leikki leikkinä. Eniten rahaa säästyisi, jos eduskunta ei koko ajan säätäisi uusia lakeja, jotka tuottaa Kelassa helvetisti töitä ja vaatii paljon työvoimaa ja jotka ei kuitenkaan tuo kansalaisille mitään uusia etuja -teettä vaan pirusti työtä Kelan sisällä kaikki pilkun viilaukset.

Kelan työntekijät vähenee ihan luonnollisesti tässä lähivuosina, kun neljänne henkilöstöstä eläköityy. Uusia ei palkata samaan tahtiin, joten tilanne mukautuu tarpeeseen. Voit olla huoleti.

Vierailija

Ja 2 pakkausta saaneena, olen sitä mieltä, että todella kannattaisi harkita 1. lapsen jälkeen ottaako toiselle enää pakkausta.

Mielestäni todella arvoistaan pakkauksessa ovat vain hygieniatuotteet, makuupussi ja peitto.

Muut tavarat voisivat vaikka sukulaiset yhteistuumin vauvaperheelle lahjoittaa. Noita rättejä kun on kaupat pullollaan.

Vierailija

ihminen vaikuttamassa asiaan (äänestäisi vaikka vaihtoehdoista) niin voisi tulla usempaa perhettä miellyttävä malli.

terv. ihminen, joka on Kelassa töissä ja tietää tuosta pakkauksen kokoamisprosessista jonkin verran...

Vierailija

Antakaa meidän köyhien nauttia käyttökelpoisista vaatteista ja tarvikkeista. Sääliäkin saa, sillä me todella _hyödymme_ äitiyspakkauksesta ;)

Vierailija

minuuttia siihen, että paikalla olijat äänestäisivät vaikka parista, kolmesta värivaihtoehdosta. Kelassa on paljon perheellisiä töissä. Mitä järkeä on siinä, että sellainen ihminen valitsee puvun, jolla ei ole itsellä ollut lapsia sitten nuijasodan ja jolla ei ole tietoa, mitä lapsiperheet haluavat.

t. toinen kelalainen

Vierailija

meillä 4 lasta ja jokaiselle olen ä.pakkauksen ottanut,ei se raha korvaa tota määrää vaatetta ja onpahan uusia ja Tutan/reiman laadukkaita,toi toppapuku jo yksistään maksais hunajaa.

Kyllä meillä on käyttöä ollu joka lapsella noista ja nätimpi toi on kun viimeks meillä,sini sävynen(tosin tyttö oli edellinen).Nyt tullu noita kivoja puolipotkareitakin.Mä vaihdoin täällä kirppiksellä siihen liilan väriseen toppapukuun,joku sai sit uuden sinisen,kun ei ollut tyytyväinen lilaan.

Vierailija

Jos todella valittaisiin se " vähiten ruma puku" , niin suurin osa tykkäisi. Kyllä se vaan demokratia toimii silleen.

t. kelalainen, edelleen -itsekin olen pakkauksen ottanut, sitä suuresti arvostan, mutta kehittämisvaraa on vaikka kuinka paljon!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat