Viime Idols voitto, oliko ' ostettu' ?

Vierailija

En millään jaksa uskoa että se tyttö olisi omilla taidollaan voittanut, onko hän rikkaasta perheestä?

Onko kellään tietoa montako ääntä äänestyksessä annettiin, eli tuliko kallis voitto?

Kommentit (13)

Vierailija

Mun mielestä hän on todella hyvä. Jo alusta asti oli mun suosikki. Sitäpaitsi tuomarit olisi nostanut hänet lopussa suosikki-äänestykseen joka tapauksessa.

Vierailija

Älä viitsi olla naurettava! Katri lauloi mielestäni puhtaasti ja herkästi. Luulen, että jonkin verran saattoi vaakakupissa painaa se, että edellinen finalisti oli jo miespuolinen ja tuollainen " poppari" tyylinen, niinkuin Ronikin.

Musta siltä Katrilta oli erinomainen veto laulaa tuommoinen ehkä vähän vähemmän tunnettu biisi, ei tule niin vahvasti vertailtua siihen alkuperäiseen esittäjään. Lisäksi itse ainakin vähän karsastan kaikkia Hanna Pakarisen tyyppisiä laulajia tässä skabassa, eli joilla on vähän käheämpi ääni. Ei siksi, että Hanna olis huono, vaan siks, että olisi kiva saada voittajaksi joku erilainen.

Vierailija

Onpa sulla mielikuvitusta eikä näköjään korvia päässä. Katrihan lauloi tosi koskettavasti ja kauniisti. Itse olin positiivisesti yllättynyt, että kansa äänesti häntä vaikka Roni olikin (itsekin) varma voitostaan.

Vierailija

Epäilen että Roni osaa laulaa vaan noita nössöjä biisejä. Kun tulee tosi kysymykseen tai Suomi-biisit niin ei osaa..valitan, mutta oikea voitti mielestäni!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat