Tissille nukahtaminen, yövieroitus, apua!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Nyt alkaa pikkuhiljaa tän mamman mitta olla täysi kun tyttö vajaa 10 kk nukkuu yöt suunnilleen tissi suussa. En saa itse nukuttua kunnolla ja alan olla niin väsynyt että tästä täytyy tulla loppu.. Ajattelin lopettaa ensi yönä imetyksen.

Pari asiaa kuitenkin mietityttää. Ensinnäkin; vauva on tottunut nukahtamaan joka ilta rinnalle, on niin väsynyt aina nukkumaan mennessä (klo 19.30-20) että en ymmärrä miten voin estää rinnalle nukahtamisen??! Missä vaiheessa iltaimetys kannattaisi hoitaa muuten? Aimmin olen tehnyt sen viimeisenä hämärässä huoneessa, mutta kannattaiskohan se tehdä esim. ennen iltapesua valoisassa?!

Ja toiseksi; voiko tällainen unikolulu edes onnistua äidin tekemänä, joka tuoksuu maidolle ym.? Ei kyllä ole mahdollista saada miestäkään valvomaan töiden takia.

Tässä nyt alkuun pari asiaa joihin kaipaisin valaistusta :)

Kommentit (2)

Vierailija

itse onnistuin lopettamaan yöimetyksen pantleyn lempeän unikoulun avulla. Hae arkostosta hakusanalla " pantley" niin löydät aiempia keskusteluja aiheesta, kirjoittelin joskus syyskuussa aika tarkkaan tänne miten toimia.

Vierailija

Päivisin joi tuskin yhtään maitoa ja sitten maidot juotiin yöllä... Minä pidin itse yötissistävieroituskoulun. Eli syötin pojan, sitten vasta vaihdoin yövaipat laitoin unipussiin, harjasin hampaat jne. Sitten siirsin hänet sänkyyn. Oppi parissa päivässä nukahtamaan silittelyyn. Yöllä kun heräsi, en antanut maitoa vaan silitin vaikka poika olis itkenyt. Annoin hänen myös välillä itkeä, en kuitenkaan kovin pitkiä aikoja. Tosiaan kolmessa neljässä yössä oli ihan kokonaan unohtanut yösyömiset. Ei hän silti oppinut nukkumaan öitä putkeen, läheskään ja mä olen niin pehmo että otin hänet aamuyöllä viereeni nukkumaan kun heräs mutta maitoa ei siis saanut.

Meillä siis sujui hyvin mutta poika on kyllä aina ollut aika sopeutuvainen uuteen eli en tiedä tottuvatko kaikki vauvat nopeasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat