imettäessä raskaaksi? mitä oireita aluksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

miten on: kuinka alkanut raskaus on vaikuttanut imetykseen?

minulla siis 9kk vauva osittaisimetyksellä, ja nyt viikon verran on tuntunut, ettei maitoa enää tule tarpeeksi. mitään muutosta ei elintavoissa ole, ja esikoistakin imetin ongelmitta reilun vuoden. eli miksi maito vähenee? onko jollain maidon väheneminen ollut raskausoire jo ennen plussaamista?

olenkos mää sitten raskaana?

mukavaahan se olisi, mutta lähes neitseellisestä sikiämisestähän tässä olisi kyse...

Kommentit (1)

Vierailija

Soittelin imetystukeen ja sain ohjeita. Oli meneillään tiheän imun kausi. Tuolloin en vielä ollut tehnyt raskaustestiä. Juuri, kun imetys alkoi taas sujua, mun nännit olivat oudon arat. Arvelin, että olen raskaana ja kun menkat ei alkaneet, tein testin, joka oli positiivinen. Soitin sekä äitiys- että lastenneuvolaan ja ohjeena oli lopettaa imetys. Hain vahvistusta päätökselle imetystukisivuilta ja tulin siihen tulokseen, että lopetan imetyksen, vaikka se harmitti todella paljon. Olisi kuitenkin ollut liian raskasta elimistölle ylläpitää kahta lasta, masussa olevaa ja jo olemassa olevaa. he varmasti olisivat tarvitsemansa saaneet, mutta minä en... Nyt en ole katunut lopetusta, koska voin pahoin 24h/vrk ja oksentelen usein. Olo on kamala, joten en voisi kuvitella imettäväni... En osaa sanoa, oletko raskaana, se selviää testillä... ;) Ja ohjeet imetysasioista saat neuvolasta tai imetystukipuhelimesta. Se on aina tapauskohtaista, kuinka kannattaa toimia. Näin mulle sanottiin.

Charlotte ja poika pian 5kk ja rv 7+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat