Pikkukakkosen posti, vko 42

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pikkukakkosen postissa on ollut tosi hiljaista. Minäkin alan ehkä siirtymään muualle, kun toi mies ei ole lämmenyt ajatuksella kakkosesta. Ja viime öiden heräilyjen vuoksi (esikoisen painajaiset) en kykene nyt enää innostumaan vauva-ajatuksesta itsekään.

Plussaonnea teille muille!!

Kommentit (13)

Vierailija

Olen ihan samaa mieltä, että kumman hiljaista on ollut. Itse kirjoittelen myös heinähattuihin, mutta eipä näytä sielläkään kukaan edes luoneen uutta listaa tälle viikolle. Täytyy varmaan itse aloittaa noita viikkokeskusteluja, ettei koko homma aivan kuivu kasaan.

Pikkukakkosta ollaan puuhailtu erittäin ahkerasti, mutta tuo víime viikon outo yhtäkkinen verenvuoto yhdynnän jälkeen kyllä mietityttää... kirkas verinen vuoto alkoi ihan yhtäkkiä kp 17 mutta kesti vain seuraavaan päivään saakka ja loppui sitten. En tiedä mitkä pikamenkat ne olivat vai mitä ihmettä tapahtui, mutta päivä siinä siis tosiaan meni. Kai nyt mennään taas kp 5??

Omituisinta on se, että km:n jälkeen menkat tulivat kp 25, mutta nyt yhtäkkiä jotain jo kp 17. Kaiken lisäksi nyt on rinnat todella kipeät eli taitaa olla koko kroppa ihan sekaisin. Katsotaan...

Plussaonnea kaikille pikkukakkosta yrittäville!

Vierailija

Meillä hiljaiseloa sairastelujen johdosta. Kolmisen viikkoa meni flunssarumbassa, nyt jo koko perhe taas terveenä.

Mutta, outoa vuotoa täälläkin. Mulla nyt menossa kp27 ja tänään aamulla " lorahti" vähän kirkasta verta, sen jälkeen muutama tippa.

Oviksen tikuttelin kp16, eli siitä olis nyt 10päivää aikaa.

En haluaisi ajatella ettei turhat toiveet herää,mutta esikoisen aikana minulla tuli myös pikku vuoto eikä menkat sen jälkeen alkaneet vaan olin raskaana. Mutta, eihän tuo mitään takaa. Katsotaan ja odotetaan ja jännitetään...

+++++säteitä kaikille!

Vierailija

Ei tätä voi uskoa todeksi!!! Siirryn siis odotuspuolelle!!!! Yhden laskurin mukaan la 28.6,siis nyt rv4+3!!!

Kaikki on vielä alussa,mutta toivotaan että hyvin menee!!!

Tuulia

Vierailija

Eipä tuottanut tämäkään kierto tulosta,eli menkat alkoi eilen.. =(

Olen aika masis,vaikka yritin olla toivomatta liikoja.Parhaan ystävän raskaus-uutinen veti mielen vielä matalammaksi..Olisihan se ollut kiva jos nämä pikkukakkoset olisi olleet saman ikäsiä niinkuin eikoisetkin..

Nyt en meinaa laskea kiertoa,ei yrittämällä yritetä...tulee sitten kun on tullakseen.Suunnittelen ainakin niin ;) Onhan tuo esikoinenkin periaatteessa vauva (6½kk),joten ei tässä nyt niin kiirus ole :)

Aurinkoista keskiviikkoa!!!

tuulia

Vierailija

Minullakin menkat mukamas alkoi ihan normaalisti kp31/31,mutta ei sitten alkaneetkaan.Kolmena päivänä vuoti rusehtavaa ihan pikkasen ja se siinä.Höh! Julmaa!!! Itkut itketty kun menkat tuli ja nyt kuitenkin pieni toive,että jos olisin kuitenkin raskaana...

En kyllä sitä ajatusta ole mieleeni päästenyt,mutta kai se on pakko testata,että saa varmuuden.Ja taas tulee pahamieli..

Pitää soittaa ukkokullalle,että käy apteekissa..Ei kun ei,parempi tehdä salassa,jotta hän ei nyt ala toivomaan olematonta.

Tällästä tällä erään..pitäkääs peukkuja!!!

Tuulia

Vierailija

Viikon maltoin olla poissa vauvakuumepalstalta. Menkat olivat nyt pisimmän kierron mukaiset ja itsellä nousi jo toive vahingosta. Mutta se oli taas ihan turha toive.

Annoin eilen esikoisen turvakaukalon lainaan kavereille ja miehelle heräsikin siitä jonkinlaisia ajatuksia. Oma vauvakuume on ja pysyy, vaikka välillä aina käväsee rimakauhu mielessä. Mies on aina vain jarruna.. Mutta nyt mies tosiaan vähän ryhtyi miettimään, että jos annan vauvatarvikkeita jo lainaksi kavereille, niin merkkaako se sitä, että meille ei tulekaan enää vauvaa. Mies siis prossessoi tätä ajatusta mahdollisesta uudesta vauvasta.

Meillä kaapit (säilytystilaa on vielä vähän) pursuaa kaikkea esikoiselta pieneksi jäänyttä, jota tähän menessä olen säästellyt seuraavaa varten. Mutta taitaa olla niin, että alan antamaan tai myymään niitä tavaroita pikkuhiljaa, jos näköjään on keino saada miehessä heräämään joitain ajatuksia uudesta tulokkaasta.

Kuulostaa aika inhottavilta tuollaiset epämääräset vuodot, itse varmaankin menisin lääkärin puheille tuollaisten vuoksi.

Plussasäteitä!

Vierailija

En muistaakseni ole pinoon mitenkään ilmoittautunut vielä, taustalla olen seuraillut pidemmän aikaa...

Tuo sinun kirjoituksesi, Pantoufle, sai minut nyt kirjoittamaan. Minulle kävi nimittäin ihan samanlaisesti kp20 tuli yhdynnän jälkeen runsaasti aivan kirkasta vuotoa joka loppui seuraavana päivänä. Vähän kanssa ihmettelin moista. Kuukautisvuoto kuitenkin alkoi kp29...eli ei se sitä ainakaan minulla ollut. Minulla on nyt ensiviikolla aika gynelle ihan muusta syystä (lapsettomuus?), ajattelin siellä kysellä myös tuosta oudosta vuodosta.

Jospa nyt samalla esittäytyisin: eli olemme miehen kanssa molemmat 30 v. Meillä 2-vuotias poika. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä siis pariin vuoteen ja tehokasta yritystä takana 1,5 vuotta :(!

Tytteli-74

Vierailija

Terve pikkukakkosenpostilaiset!

En ole tänne aiemmin kirjoitellut, vaan nyt tulisin mielelläni mukaan. Kuume alkaa olla jo paha, vaikka pikkuykkönen on vasta reilut 5 kk. Ei taida vielä olla kovin hyviä tsäänssejä tärpätä, täysimetys toimii meillä ehkäisynä vähän liiankin hyvin. Mutta yritystä on kovasti, ollut kokok

ajan. Harmittaa kun ei ole ensimmäistäkään kiertoa vielä kuulunut, niin ei voi oikein tosissaan edes vielä toivoa. Tai ehkä sittenkin...

Vierailija

Muistaakseni olen tähän " ryhmään" itseni ilmoittanut..

Olen vaan ollut pitkällä palstatauolla mm. muuton vuoksi.

Mutta olemme siis kolmihenkinen perhe, isukki 27v. poika 1v8kk ja minä 22v.

Toista lasta olemme yrittäneet tammikuusta, kohta siis siintää lääkärille meno..

Koko tämä aika ollaan aktiivisesti " yritetty" saada toista lasta, muttei ole onnistunut.

Ollaankin melko varmoja että mun elimistössä on nyt jotakin vikana.

Sen verran kipeä olen ollut..

Meinaa luottamus siihen, että me se kakkonen saadaan hieman horjua. Varsinkin kun jos lähtee miettimään sitä, että jos olisi tärpännyt heti silloin tammikuussa niin nyytti voisi olla jo sylissä..

Mutta kylläpäs tästä tuli nyt valitusvirsi=)

Minä ainakin aion nyt kirjoitella tänne kun netti pitkän odotuksen jälkeen saatiin =)

Kirjoittelen myös tuonne TTT-ryhmään, mutta se luonnollisestikin on hiipunut ajan mittaan..

Mutta mukavaa keskiviikkopäivää teille molemmille ja tärppionnea!!!

C.

Vierailija

Toivotaan nyt että se olisi joku hormonaallinen juttu joka ei vaikuta mitenkään tulla raskaaksi.Toi on kyllä varmasti todella ärsyttävää ja väsyttävääkin kun on epävarma olo...No silti plussasäteitä kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!

Vierailija

Olen kyllä heittänyt toiveet valemenkoista, sillä nyt tahti on muuttunut niin, että suurinpiirtein parin kolmen päivän välein vuotaa päivän verran. Kirjoitinkin siitä tuossa aiemmin, kun alkaa tosissaan hermo mennä tähän touhuun. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok eli keskenmenosta ei pitäisi olla mitään jäänteitä kohdussa vuotoa aiheuttamassa ja kohdunsuukin oli hyvin kiinni. Kai se kroppa vaan on vielä niin sekaisin, että vuotoa tulee näin kummallisesti. Alkaa vaan pikkuhiljaa huumorintaju loppua kun vauvakuume on kova, mutta tuntuu ettei pääse kunnolla yrittämään kun vuoto ei näytä loppuvan ikinä...

Vierailija

Hienoa kuulla plussauutisia! :) Oikein hyviä vointeja sinulle ja masuasukille tarrasukkia mukaan.

Itselle kuuluu sen verran kiireistä etten ole lainkaan ehtinyt käydä pinoutumassa. Nyt kuitenkin vähän jotakin rustaan. Kp 26 meneillään ja maanantaina ilmeisesti pitäisi menkkojen alkaa. Jos siis ovat alkaakseen. Jonkin verran on tullut touhusteltua isännän kanssa mutta selvästi edellisiä kiertoja vähemmän. En tiiä mistä syystä, on vaan jotenkin ollut todella väsynyt iltaisin ja on vain tehnyt mieli nukkua. Liekkö sitten oire jostakin... Kunpa olisikin. Ihana olisi itsekin päästä plussaamaan ja masua kasvattamaan. :) No yritys jatkuu edelleen välillä enemmän ja välillä vähemmän innokkaasti. Toivotaan nyt että tärppäisi edes tämän vuoden puolella. Joo, sen otan nyt pieneksi salaiseksi tavoitteekseni.

Lähteekö muita mukaan pieneen tavoitteeseen? ;)

Mutta tärppionnea ja ++++säteitä pian kaikille!

T: Anmari

Vierailija

En meinannut löytää tätä meidän ryhmää.Juu yritystä on ollut nyt kovasti mutta tiedä sit tärppääkö?PANTOUFLE kirjoitinkohan tuon oikein=)Minulla oli samallaista päivän vuotoa ja kirkasta.Minä olin silloin raskaana ja hormoonit heitti,että vale menkat tuli.Mutta kaikki on tapaus kohtaista...Paljon plussa säteitä kaikille ja hyvää viikon alkua!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat