On se kummallista että lapsia ei voi ottaa mukaan...

Vierailija

rakennukselle: mikä elämys onkaan mennä tontille, olla ulkona, syödä hieman erilaisissa olosuhteissa...

Kauppaan: Lapsen pitää tottua että ei saa sitä mitä haluaa. Vanhempien on tajuttava että he määräävät eikä lapsi.

jne

Lapsi ei opi elämästä, arvoista, rajoista jne mitään jos aina sysätään hoitoon. Koettakaa jaksaa niiden lastenne kanssa vain, kun olette niitä saaneet. Minulle ei tulisi mieleenikään hoidatella lastani missään..muuton aikanakin taapero oli mukana, hankaloitti mutta mitäs sitten?? Saipas ihmetellä pahvilaatikoita sun muita :)

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla on yleensä remonttia tms. varten käytössä sen verran vähän aikaa, että en ehdi siinä sivussa lapsia viihdyttämään. Onhan tuo lisäksi turvallisuusriski! En todellakaan haluaisi, että lapseni nielaisee ruuvin tai kompastuu ruuvimeisselin kanssa samalla kun olen tikkailla katonrajassa.

Vierailija

koska isä teki ruokaostokset työmatkoilla ja autoton äiti hoiti meitä maalla kaukana kaupoista. En ole huomannut, että toi kaupassa käymättömyys olisi aiheuttanut mulle minkäänlaisia myöhempiä vaikeuksia, ihan hyvin oon oppinut senkin taidon ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat