G: Minä vuonna kaunein toppahaalari äp:ssa? Kuvaile!

Vierailija

Itse tykkäsin ihan oikeasti talvella 2001-2002 (lapsi syntyi 3/02) saamastamme " sammalenvihreästä" toppahaalarista, jossa oli punaisia ompunkuvia tai mitä siinä nyt olikaan... Ja äp:n luonnonvalkoinen villamyssykin sopi siihen nätisti, kun kuvassa oli nalle ja sellainen samanlainen punainen omppu. Sen puvun olisin voinut ostaa vaikka itse kaupastakin! Mutta aika monena vuonna on ollut mielestäni vähemmänkin nättejä...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja kun tarvitsi muutenkin kosteussuojatun haalarin vuoden ikäiselle niin jäi vähälle käytölle se pakkauksen puku. Ahdasmielisyys on nyt vain sinun omassa päässäsi, 25.

Omalla pojallani oli tuo puku. Mua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa jos joku idiootti olisi luullut lastani sen perusteella tytöksi. Olisin lähinnä säälinyt kyseistä kommentoijaa hänen ahdasmielisyytensä ja rajoittuneisuutensa takia.

t. 25

Vierailija

Missä on tollaiset hinnat, itse yritin myydä sitä viidellä eurolla eikä mennyt kaupaksi. Mun mielestä tosi nätti puku.

Vierailija:

Lainaus:

Minusta kaikkien aikojen kaunein äp-puku ollut se vaalea lila jossa pieniä ruutuja yläosassa. Harmi kun en saanut aikanaan sitä ja kirppareillakin suht kallis (10-15e) kun kaupasta vauvahaalarin saa uutena samaan hintaan..

Vierailija

Minusta kaikkien aikojen kaunein äp-puku ollut se vaalea lila jossa pieniä ruutuja yläosassa. Harmi kun en saanut aikanaan sitä ja kirppareillakin suht kallis (10-15e) kun kaupasta vauvahaalarin saa uutena samaan hintaan..

Vierailija

Myös tykkäsin siitä vihreästä omppupuvusta ja samoin siitä lilasta jonka ostin kirpparilta hattuineen ja hanskoineen 4 eurolla tulevalle vauvalle.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

siis oikeestikko joku pyytää äp puvusta 10-15e???????????????????

JOO!! Jopa huutonetissä, saatikka sitten tavan kirppiksillä!! Minusta moinen määrä liioiteltua, vaikka usein sisältävätkin ne tossut, tumput ja hatunkin. Ehkä femman maksaisin kokonaisuudesta itse!

Vierailija

ennen tulipelkkä toppapussi jossa oli toppahaalarin yläosa. siis hihat ja huppu.LApsen kasvettua alaosasta piti itse ommeella alaosa haalariksi. Sulle on myyty ihan oikea tuote.

Vierailija

Joka paikassa muualla kun olen kuullut vain valitusta ja ihmiset ovat halunneet vaihtaa omaansa muuhun...

Meillä muuten poika 1v7kk käytti tuota pukua viimeksi aamulla. :)

Vierailija

etteikö se puku olisi sopinut pojalle. En voi muuta kuin nauraa tollaselle. Että tietyt värit sopisi tai kuuluisi vain tytölle tai pojalle. Ei onneksi mahdu mun ajatusmaailmaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat