Rakas tätini kuoli tänä aamuna. Tuntuu oudolta ajatella, että maailma jatkaa kulkuaan, vaikka tätiäni ei enää ole.

Vierailija

Katselin aamulla ikkunasta, ja ihmiset menivät töihin normaalisti ennenkin. Oma elämäni ei enää koskaan ole samanlaista kuin ennen.

En tietenkään odota, että maailma pysähtyisi. Silti tuntuu omituiselta.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Toivottavasti miehesi osaa auttaa ja tukea sinua tässä tilanteessa eilisen alkukankeuden jälkeen.

Jaksamista.

Kyllä mieheni osaa nyt tukea. Hän vain sanoi yllättyneensä, kuinka itkin jo etukäteen tätini kuolemaa. Kun hänen logiikallaan itketään vasta kuoleman jälkeen. Puhuimme asiasta ja välit on nyt ok.

Tänään en sitten ole itkenytkään juuri lainkaan, sain kai eilen kaiken ahdistuksen ja surun jo ulos. Nyt on vain haikea ja murheellinen olo. Toivottavasti tätini tiesi, kuinka tärkeä hän minulle oli.

ap

Vierailija

En voi väittää että tietäisin miltä sinusta tuntuu mutta olen silti pahoillani ja toivon sinulle kaikkea hyvää.

Toivottavasti miehesi osaa auttaa ja tukea sinua tässä tilanteessa eilisen alkukankeuden jälkeen.

Jaksamista.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Oma enoni kuoli 2 viikkoa sitten todella yllättäen, eikä sitä meinaa vieläkään uskoa. Voimia sinulle!

Kyllä minä jaksan, pakkohan on jaksaa. Menetys on hurjan paljon suurempi serkuilleni ja heidän isälleen eli tätini miehelle.

ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat