Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee työmatkalle kaukoitään, jännittää vähän ton lintuinfulenssan takia.

Vierailija

Kun nyt pitäis ittensä terveenä. Joutui kyllä matkustamaan Sarsinkin aikana eikä sairastunut, mutta kuitenkin. Onko muita reisuutyöläisten puolisoita paikalla? Mites teillä pelottaako?

Kommentit (7)

Vierailija

ihan lähikontaktiin kanojenkin kanssa vaikkei olekaan kanafarmari. Mieheni on monesti sanonutkin, että tällaisten pullamössö suomalaisten pitäis päästä joskus näkemään millaista tuolla on niin osais arvostaa näitä meidän ylihygieenisä marketteja ja ravintoloita. Mä kerran erehdyin yököttelemään hiusta/karvaa, joka löytyi mun ravintola-annoksesta.

Vierailija

Kuule nyt, tiedän tasan tarkkaan mitä Aasiassa syödään. Luuletko että miehesi on ainoa joka siellä on käynnyt tai on menossa. Itse olen asunut siellä muutaman kuukauden. Kananlihan on turvallista, jos on kypsennetty kuten salmonellankin ehkäisyssä.

Juu onhan siellä näitä ravintoloita missä elukat tapetaan siinä silmien edessä, koiria syödään yleisesti, mutta onko niihin pakko koskea.

Vierailija

On ollut siellä nyt pari kuukautta, me lähdemme lasten kanssa vuoden vaihteessa perässä, kunhan saadaan kaikki asiat järjesteltyä kummassakin päässä.

Kyllä pandemia muakin ajoittain mietityttää, mutta en todellakaan ole sen luonteinen ihminen, että jaksaisin huolestua asiasta niin, että se vaikuttaisi arkeemme tai suunnitelmiimme.

Älä huoli, olen varma, että saat miehesi terveenä kotiin.

Uusimmat

Suosituimmat