Mitä mieltä olette tästä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ystäväni, joka asuu eri puolella Suomea kyseli eilen tekstiviestitse kuulumisiani. Saman tien kun vastaanotin viestin, vastasin siihen tyyliin " hyvin menee...syysväsymys iskenyt, tai sitten se on vaan tämä raskaus.. ;) "

Eli tällä tavoin kerroin raskaudestani. Hän ei ole vastannut minulle tämän jälkeen MITÄÄN. Tuli jotenkin outo olo. Olemme olleet todella hyviä ystäviä ja aina keskustelleet kaikesta ja olen ollut ihan varma, että hän on todella onnellinen puolestani.

Oonko nyt liian hätiköivä, kun kuvittelen että uutinen ei ollutkaan mieluinen. Kuvittelisin, että hän on kuitenkin lukenut viestin (välitystiedot) koska vastasin hänelle heti kun sain viestin. Yleensä, jos kysytään jotain niin myös odotetaan vastausta...

Äh, en tiedä. Onko kellään kokemusta siitä, että ystävä olisi esim. kateellinen raskaudesta tms. Musta se on surullista.

Kommentit (1)

Vierailija

se olla että ystäväsi ei ole vain pystynyt vielä vastaamaan sinulle. Itselläni yksi ystäväni otti asian kyllä ihan hyvin mutta oli sitten baarissa yrittänyt ruveta puhumaan paskaa ja haukkumaan mua toiselle ystävälleni, joka ei tosin paskan puhumiseen yhtynyt.mm. oikeen v***maisella äänensävyllä että mitäs mieltä tää mun toinen ystävä on tästä raskaudesta ja kaikista paras oli kun oli ruvennut sanomaan että kyllähän mä aika paljon kävin ennen sitä raskautta baarissa. Siis haloo, Ennen raskautta mä mun tietääkseni oon saanu tehdä ihan mitä vaan, se ei tähän raskauteen millään tavalla liity. No onnex tää mun näköjään parempi ystäväni oli oikaissut asiaa omilla kokemuksillaan(on ennestään lapsia)ja johan on oli tää toinen mennyt hiljaiseksi. Mä oon niin pettynyt ja kyllästynyt tähän " ystävään" , viimex se on vaivautunut kysymään mitä kuuluu viimex kesäkuussa mutta silti paskaa näköjään kyllä voi puhua. Oli vielä valitellut että kyllä hänkin mua monesti lenkille pyyteli mutten ikinä jaksanu lähtee, joo en tosiaan jaksanut lähtee kun oli niin järkyttävä pahoinvointi että painokin putos melkein 10kg eikä mikään ruoka maistunut, ja tän kyllä selitin sille sillon mutta ei oo näköjään menny perille.

Tiedän että toi kaveri on vaan kateellinen mulle ku oon kerrankin onnellinen ja elämä menee hyvin.

Tää kaveri käyttää mm.itse ehkäisy keinona yllätys yllätys keskeytettyä yhdyntää, todella varma ehkäisy keino JOOPA JOO!

Anteex että tällei avauduin mutta ottaa vaan niin päähän tuo ihminen enkä halua hänen kanssaan olla missään tekemisissä enään.

Että näinkin voi ystävät reagoida...toivottavasti tämä sinun ystäväsi ottaisi asian hyvin vastaan!

Martina&MasuVauva 33+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat