Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi prkl tuota mun ukkoa!

Vierailija

Menee hermot, kun aina saa anella ja perustella miksi mun pitäisi mennä käymään jossain. Vanha ystäväni ilmoitti eilen, että on tulossa käymään täällä päin missä asutaan ja haluaisi käväistä jossain kuppilassa kanssani juttelemassa. Ei olla nähty moneen vuoteen ja minä olin että joo jee! Niin ukko istuu naama norsunv... ja ihmettelee miksei ystäväni voi tulla meille. Miehelläni on kuulemma niin vähän omaa aikaa, että hänestä olisi parempi jos jäisin kotiin ja ystäväni tulisi meille. Kun isäntä sitte lähtee johonkin iltaa istuun niin se on vain ilmoitusluontoinen asia. Mulla lähtee kohta järki sen kanssa!!! Sitte kun yritän keskustella tästä epäkohdasta, niin vain kuulemma vittuilen ja nalkutan. Paljon muitakin juttuja on, mutta en ala niitä tässä vatvoon. Kiitos jos luit tähän saakka:)

Kommentit (5)

Vierailija

sanot vaan ukolle että höpö höpö höpönassu, sä olet söpö noitten höpö-juttujesi kanssa. ja sitten menet hyvillä mielin.

Vierailija

mun mies saattaa töistä tullessaan jäädä omille teilleen, kostonhimoisena odotan että lapset ovat niin isoja, että voisin itsekin jäädä omille teilleen ja miehen vahtimaan heitä. Mutta todellisuudessahan en sitä voisi ikinä tehdä, kun ihanat lapseni ei saa jäädä pelinappuloiksi suhteessamme. Mutta mieli tekis kyllä välillä häipyä ja pistää vain puhelin kiinni....

Vierailija

Ja annat se olla myös itsellesi ilmotuiluontoinen asia. Ja nyt et anna periksi, sanot koska lähdet ja mahdollisesti koska tulet.

Olet ollut liian kiltti, kun et ole vaatinut itsellesi samanarvoista elämää. On korkea aika tehdä se nyt.

Uusimmat

Suosituimmat