Oireeton raskaus?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kellään ollut melkein täysin oireetonta raskautta?

Plussasin noin 3 viikkoa sitten. La menee joskus touko-kesäkuun vaihteeseen. Mutta oireita ei ole minkäänlaisia! Esikoinen on nyt 1,5-vuotias ja häntä odottaessani oireita oli kyllä jo tässä vaiheessa paljonkin. Oksensinkin muutaman kerran. Nyt ei mitään... tosi epätodellinen olo että onkohan tuolla masussa edes ketään. Voikohan olla että siinä testissä olisi ollut jotain vikaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Ihan oli samanlainen olo ku sulla aina sit tonne viikoille 18-20 saakka..!! Mulla ei myöskään oo ollu mitään oireita, ei yhtään mitään. Muut väittää, et olisin ihan alkuun ollu vihasempi ja pahalla tuulella usein, mut ei ainaka mitään fyysistä. Lueskelin täältäkin vaan huonoista oloista jne. ja olin ihan " varma" , et ei siellä mahassa mitään varmaan oo, mut nyt ku vauveli möyrii ja potkii päivät pitkät, en enää epäile... :)

Vauva alko liikkuun niin, et olin varma liikeistä n.viikolla 21-22 ja samoihin aikoihin alko närästää, mut siihenki on onneks hyvät lääkkeet. Eli kaikki on varmasti enemmän ku hyvin myös sulla!! Nauti oireettomuudesta ja hyvinvoinnistas!!

-Ilona RV 26+6-

Vierailija

nyt rupeaa masu olemaan sen kokoinen, ettei enää ole kovastikaan epäselvyyttä siitä, mistä on kyse. Rinnat ovat olleet vaihtelevasti arat koko raskauden ajan, mutta siinäpä ne oireet sitten ovatkin olleet. Heti plussaamisen tienoilla, vissiin jo vähän ennenkin, maha reagoi kahviin voimakkaasti ja meni sekaisin pienestäkin määrästä, mutta sekin kesti vain parisen viikkoa. Väsymystä oli ilmassa kun viikkoja taisi olla kasassa 8, se meni ohi kun loma loppui ja palasin töihin ja pääsin normaaliin vuorokausirytmiin. Pahoinvointia tai kuvotusta ei ole ollut, ja muutenkin olo on ollut tosi normaali - plussan jälkeen sitä tietenkin kiinnitti paljon huomiota kaikkiin vähäisinkiin tuntemuksiin, joita ehkä ilman tietoisuutta raskaudesta ei olisi tullut ees pistäneeksi merkille. Nauti olostasi, voithan tehdä myös uuden testin varmistaaksesi tuloksen ja mielenrauhasi... Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :)

-Aranja rv 16+6-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat