Vauva parvekkeelle nukkumaan Graco Citysport- rattaisiin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miehen kanssa väittely päällä. Itse haluaisin ostaa vanhat vaunut jostakin, jossa on vauvalle parempi suojakin nukkumiseen tulevan talven pakkasilla. Mies sanoo, että yllä mainitut rattaat kyllä riittävät. Asumme 4. kerroksessa eikä meillä ole hissiä, joten yhdistelmävaunujen sisälle tuominen joka päivä ei onnistu. Siispä:

Olette varmaan samaa mieltä kanssani siitä, että rattaat ovat kovin hento suoja vauvalle pakkasilla?

TOINEN kysymys koskee ko. rattaiden KESTÄVYYTTÄ talven pakkasia vastaan - miten nuo muoviosat kestävät pahimmillaan -15--- -20 asteen pakkasia? (Esikoinen nukkui noilla lukemilla tuntikausia ulkona).

Kiitoksia kommenteista jo etukäteen!

T. Tiiti74

Kommentit (3)

Vierailija

Muistelen joskus jutelleeni aiheesta lastentavikeliikkeessä ja siellä sanottiin, että matkarattaita ei ole suunniteltu nukuttamiseen, eli ei saisi jättää ilman valvontaa lasta nukkumaan niihin. Perustuu kait siihen, että aika heppoiset rakenteet on niissä. Samoin voi kyllä olla, että pakkaset haurastuttavat muovirakenteita, joten senkään takia en käyttäisi nukutusrattaina. Olen toki itse antanut lapsen nukkua makuuasennossa, kun olemme olleet liikenteessä, mutta nukuttamistarkoituksessa meilläkin on olleet erilliset parvekerattaat.

Vierailija

Jollain fleece-pussilla ehkä menisi ja lisävilttejä päälle. Mutta miksi ette osta/saa jostain parvekevaunuja, vanhoja sellaisia saa yleensä ilmaiseksikin. Niissä on kuitenkin tukeva koppa ja tuulensuojaa, sinne fleece-pussi niin johan tarkenee. Vaunut voisivat olla sitten ihan huoletta parvekkeella, eikä tarvitsisi harmitella haalistumista tms.

Vierailija

perveke on kuitenkin lasitettu - tosin avaan aina laseja vähän, jotta ilma kiertäisi ja vauva nukkuisi " kuin ulkona" . rattaissa äp:n makuupussi.

alle 4 kk nukkui parvekkeella vaunujen kovassa kopassa (ostettiin halvalla). siis pelkkä koppa, ei vaunuja. . Isot vaunut olisi tukkineet koko parvekkeen.

ja sama homma: ei hissiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat