Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

VANHEMMILLA ON OIKEUS PITÄÄ LASTA HOIDOSSA MYÖSKIN SILLOIN KUN OVAT ITSE LOMALLA.

Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Aina kun itse olen aloittanut uudet työt olen aloittanut ne seuraavana päivänä tai korkeintaan seuraavalla viikolla. Silloin ei vielä lapsia ollut joten ei ollut hoito-ongelmiakaan, mutta jos nyt olisin samassa tilanteessa miettisin kyllä pari kertaa kannattaisiko sittenkin lapsella olla jo valmiina se hoitopaikka.

Vierailija

Sehän on perheen yhteistä aikaa tehdä kaikkea mukavaa.

Hoitopäivä vastaa lapselle aikuisen työpäivää. Mieti pieniä aamulla 7-8 hoitoon ja ilalla 16-17 kaupan kautta kotiin...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kun pääsee sinne haastatteluun, niin voi viedä lapsensa hoitoon: isovanhemmille, naapurille, tai MLL:n hoitajalle. Ei todellakaa ole mikään pakko laittaa lapsia hoitoon vaikka olis työttömänä TYÖNHAKIJANA.

Ja paljonko tuo MLLn hoitaja sitten eroaa esim. pph:sta...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Niin. Voihan sitä tietysti tuumata, että en ota työtä vastaan kun en ehdi lapsen hoitoa järjestää, mutta on niitäkin, jotka ihan tosissaan haluavat ja tarvitsevat sen työn.

onhan tässä niille työttömänä työnhakijoina oleville, jotka eivät edes aio ottaa työtä vastaan mutteivät myöskään yritä pärjätä pelkällä kotihoidontuella, mahdollisuus vältellä töihinmenoa. Kaikki eivät vaan ole tällaisia keplottelijoita.

Vierailija

Minä teen niin ja olen hyvä Äiti.

T: Ap, jolla on kolme lasta. Lapsi hoidossa ihan taloudellisesta syystä. Ei ole varaa olla kotihoidontuella jos meinaa joka päivä syödä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat