Onko ketään joka saanut puudutteen kohdunsuulle?

Vierailija

Mikä se puudute on nimeltään ja toimiko se? Voiko sen saada epiduraalin lisäksi?

Viimeksi ponnistusvaihe oli se, joka koski todella paljon!!!!! Siis todella, todella, todella paljon!!!!!!!

Kommentit (10)

Vierailija

Epiduraalia en koskaan ehtinyt saamaan. Synnytys eteni niin nopeasti etteivät ehtineet saada lääkäriltä lupaa siihen, saatika ketään laittamaan sitä niin nopeasti.

Vierailija

ei tehonnut kovin hyvin, pikkasen vei vain kivun kärkeä pois, mutta kipu jäi silti. Tässä tokassa synnytyksessä otan suoraan epiduraalin, enkä mitään kohdunkaulan puudutteita.

Vierailija

En huomannut sillä olevan mitään tehoa ja supistukset olivat todella kovia. Ponnistuvaihe ei ollut kovin kivulias joten liekö auttanut siinä?

Vierailija

Mulla lievitti tosi hyvin avautumisvaiheessa (supparikivut alavatsalla), enkä muuta sitten tarvinnutkaan. En sitten tiedä, vaikuttiko se vielä ponnistusvaiheessa vaiko eikö... Ponnistaminen siis kyllä tuntui, mutta olisiko tuntunut vielä enemmän..?

Puudutuksen laittaminen kirpaisi, mutta ei se kovin pahasti kuitenkaan. Joten minä kyllä liputan ko. puudutuksen puolesta!

Vierailija

laitto sattus ihan hemmetisti,eikä auttanut mulla ainakaan yhtään!!!toki sattuhan epiduraalinki laitto ihan sairaasti,mut se sentään auttoi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat