mitä vauvalle vaunuihin

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

heips!

taas kun sää muuttunu, saa pohtia, minkäverran on sopivasti vauvalle päälle vaunuihin.. mitäs te muut olette laittaneet tällasilla muutaman lämpöasteen keleillä?

minä olen vielä pitänyt vain vanupukua, jonka alla body ja puolipotkarit. ja sitten lapaset, ohuemmat sukat ja villasukat. päässä on ainakin vielä ollut vain kypärälakki ja vanupuvun huppu. en käytä äippäpakkauksen vanupukua, jossa mun mielestä löysä se huppu, vaan toista pukua, missä huppu menee tiiviisti päähän.

näin puettuna vauva on pussissa ja päällä vielä peitto. vaunun " suojaa" en ole vielä laittanut. ainakin tuntunut ihosta päätellen, ettei ole kylmä eikä myöskään hiki..

Kommentit (3)

Vierailija

tänään aamu-unilla klo 9-11

Lyhytlahkeiset villavaippahousut

Body

Sukkikset

Ä-pakkauksen toppahaalari tumppuineen ja tohveleineen

Pään yli vedettävä puuvillainen lakki

Vaunuissa makuupussi avonaisena ja jalkapeitto päällä.

Ja nyt nukkuu toisia uniaan samassa varustuksessa mutta toppahaalari vaihtui ä-pakkauksen vanupukuun.

Vierailija

laitoin pojalle 5kk ulkoilun ajaksi sukkahousujen ja bodyn päälle äp:n kevyttoppiksen, sekä pipon päähän. Vaunuissa poika on pehmeässä kantokassissa ja kevyt peitto päällä. Hyvin tarkeni, kaupassa tuli jopa kuuma. Kuulostaa tosi vähältä mut se toppis on näköjään hyvää tekoa...

Vierailija

ja nyt parina päivänä on nukkunut vaunuissa seuraavassa varustuksessa:

body ja puolipotkarit

tumput, villasukat ja kypärämyssy

toppahaalari (äitiyspakkauksen ja on tooosi iso =o)

makuupussi auki eli on vaan " vuoraamassa" vaununkoppaa

vaununkopan päällä se tuulisuoja (vai mikä lie kansi se on?)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat