Mua allottaa wc;iden siivous. Kertokaahan parhaat vinkkinne, jotta meilla on tunnin paasta kaksi puhtoista hyvalta tuoksuvaa wc;ta

Vierailija

Kommentit (5)

Vierailija

Jos jollakulla onnellisella lattiakaivot vessoissa, suihkuttakaa ih´meessä joka ilta kaikki mahdolliset paikat veskis, kuivuu yön aikana ja pölyt pysyy kurissa. Meitin uusimmassa asunnossa moista hienoutta ei lattioista löydy, joutuu pesuvadin kanssa könytä kaikki pirhanan nurkat kontillaan, aargh!!

Vierailija

Pönttöön kannattaa myös laittaa puhdistusaine vaikuttamaan joksikin aikaa (puoli tuntia ellei enemmänkin), lähtee lika helpommin.

Vierailija

Siis laitan WC-harjaan ruokasoodaa ja puunaan sillä. Sitten jätän vaikuttamaan joksikin aikaa ja huuhdon WC:n.

Putsia tulee.

Minä sen sijaan inhoan lattiakaivon ritilän putsaamista. Ja se pitäisi puhdistaa tänään taas :( Yöks. Ei auta Sini-tuotteen ritiläsuodattimetkaan, kun ne täyttyy liian nopeasti ja inhottava homma on hoidettava entistä useammin.

Vierailija

Muutettiin vähän aikaa sitten ja edelliset ei ollu vissiin siivonnu tarpeeks usein. Cittarista olen katsonut, siellä ei ainakaan ole :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat