G: Kuinka usein vaihdat kännykkää? Miksi näin?

Vierailija

Itse ostin ekan kännykän vasta v.00. Ko. kännykässä oli tyyppivikana se, että akut eivät kauan kestäneet. Uusin puhelimen v.03 ja tää toinen puhelin edelleen käytössä. Hyvä puhelin ja ajaa asiansa. En kaipaa puhelimeen kameraa tai soittimia, joten vanha " karvalakkimalli" käy.

Kommentit (8)

Vierailija

Mies yleensä ostaa mulle uuden lahjaksi kun alan vihjailla että vanha kyllästyttää, se keksii sitten aina jotain käyttöä niille mun vanhoille.

Vierailija

Työn puolesta puhelin vaihtuu 2:n kk:n välein, suunnilleen aina kun joku uusi malli nokialta tipahtaa, lähinnä s60 fonkkeleita, tällä hetkellä nokia 9300 s80.

Ja kohta tippuu taas uusia N90 sarjaa .http://www.nokia.com/nseries/index.html?loc=inside,main_n90 Ja noista 3:sta puhelimesta N91 on malli jonka ostan itselleni leluksi/MP3 soittimeksi/ja miksei kameraksi (2meganen).

Mutta ostan myös huuto.netistä hyvin paljon puhelimia parin viikon koe käyttöön, opiskelumielellä. Jotka sitten myyn samalla hinnalla pois, tai kalliimmalla, jos joku maksaa=)

Eli peri aatteessa 2:n viikon välein tulee vaihdettua puhelinta=)

Vierailija

Ensimmäisen kännykän taisin ostaa 98 (tai 97?) ja aika nopeaa alkoi yleistymään puolta pienemmät kännykät,joten ostin uuden sen halon tilalle.

Seuraava oli Nokialainen jossa akku toimi tasan yhden vuoden.

Taas Nokialainen,jossa näyttö meni rikki vuoden kuluttua.

Nyt ollut jo yli vuoden Samsung,pieni,kätevä läppämalli ja vaihdan vain jos menee rikki. Ja vaihdan Samsungiin koska on paljon parempi kuin Nokia,minun mielestäni.

Vierailija

Jos siis joku kiinnostava Nokia-malli on tullut markkinoille. Välirahaa maksan yleensä 100 - 150 euroa. Ja kuten joku jo sanoikin, vaihtelu virkistää!

Vierailija

eli tosi harvoin, nykyinen ollu useemman vuoden. en kaipaa puhelimeen mitään erikoisuuksia, tarviin sitä soittamiseen ja tekstiviesteihin, se riittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat